| کد مطلب: ۱۱۱۴۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد

جایگزین سریال‌های نوروز و رمضان مشخص شد

با پایان سریال های ماه مبارک رمضان و عید نوروز 3 سریال جدید در کنداکتور شبکه‌های سیما قرار می‌گیرند.

جایگزین سریال‌های نوروز و رمضان مشخص شد

شبکه اول سیما: «رخنه» با محوریت هوافضا

به گزارش آرمان ملی آنلاین، طبق پیگیری‌های فارس قرار است سریال «رخنه» به کارگردانی علی غفاری که از سال 1402 تصویربرداری آن آغاز شده است از 15 اردیبهشت 1403 به روی آنتن نخستین شبکه سیما برود.پیگیری‌های خبرنگار فارس از مهدی شفیعی تهیه‌کننده این سریال که جایگزین «نون خ 4» می‌شود حاکی از آن است در «رخنه» که پیش‌از‌این کمتر از 7 بازیگر آن اعلام شده بودند بازیگرانی همچون نادر فلاح، رامتین خداپناهی، بهرام ابراهیمی، مریم کاویانی، نیلوفر شهیدی، سپیده خداوردی، حدیث نیک رو، امیر حامد، علیرضا جلالی تبار، امیر حسین صدیق، علیرام نورایی، خسرو شهروز، کاظم هژیر آزاد، حسن اسدی، اتابک نادری ایوب آقاخانی، علیرضا مهران و.. به ایفای نقش می‌پردازند.
وی درباره داستان این سریال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: این سریال درباره یک دانشمند حوزه هوافضا است که بر روی موشک‌ها کار می‌کند و با موانع داخلی و خارجی رو‌به‌رو می‌شود؛ موانعی که برای او چالش‌هایی را به وجود می‌آورد و...

شبکه دو: ادامه قضاوت‌های بهزاد خلج در «اقای قاضی»

شبکه دو سیما قرار است فصل جدید آقای قاضی با نام ««آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» را در دو روز پنجشنبه و جمعه هر هفته به روی آنتن ببرددر این فصل «بهزاد خلج» که همچنان نقش آقای قاضی را ایفا می‌کند وارد یک شعبه جدید به نام شعبه ۱۲۱ می‌شود، و با داستان‌هایی متفاوت به جنبه‌های دیگری از آموزه‌های حقوقی می‌پردازد. در فصل دوم این مجموعه، آقای قاضی به پرونده‌هایی پیچیده‌ تر با موضوعاتی مختلف خواهد پرداخت. کارگردانی این مجموعه همچون فصل اول با سجاد مهرگان و سرپرستی نویسندگان آن سید محمد حسینی است.
گفتنی‌ست در فصل اول مجموعه «آقای قاضی» با استفاده از ساختار داستانی برای آموزش مسائل حقوقی، با ساختاری اپیزودیک در فضای دادگاه، پرونده‌های مختلف قضایی به شکلی عمومی نشان داده می‌شد و در هر قسمت از این مجموعه با نمایش دو اپیزود بعد از بیان مطالبات فرد یا گروه شاکی و متشاکی که وارد دادگاه می‌شدند و صدور حکم قاضی، یک آموزش حقوقی به مخاطبان داده می‌شد.سرقت، ضرب و شتم، فروش به غیر، خیانت در امانت، آزار کلامی، مزاحمت تلفنی و تهدید، مخدوش کردن پلاک ماشین ازجمله موضوعات مطرح‌شده در فصل اول این مجموعه بود.

شبکه سه: «بدل» علی مشهدی

شبکه سه نیز قرار است با پایان سریال «هفت سر اژدها» به کارگردانی علی مشهدی به مخاطبان خود بدل بزند.علی مشهدی کارگردان و نویسنده سریال «بدل» در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس درباره زمان پخش این سریال گفت: «بدل» در مراحل پایانی تدوین و صداگذاری است و 100 درصد بعد از «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

لازم به ذکر است در «بدل» بازیگرانی همچون بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علی مسعودی) و به تهیه کنندگی رضا نصیرپور محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.علی مشهدی کارگردانی سریال‌های «آخرخط» و «نوروز رنگی» را در کارنامه دارد و همچنین نویسندگی سریال‌های کوچه اقاقیا، سه دونگ سه دونگ، ساعت خوش و سه در چهار را بر عهده داشته است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار