| کد مطلب: ۱۱۱۹۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد

خواهر شهید بهشتی: شهادت رئیسی من را یاد مظلومیت برادرم انداخت

خواهر شهید بهشتی با صدور پیامی اعلام کرد: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور کشورمان نیز مانند برادرم سیدمحمد بهشتی، مظلوم واقع شد.

خواهر شهید بهشتی: شهادت رئیسی من را یاد مظلومیت برادرم انداخت

به گزارش آرمان ملی آنلاین در پیام روز پنجشنبه زینب‌السادات بهشتی آمده است: شهادت آیت‌الله رییسی برای من یادآور فضای شهادت برادرم در دهه ۶۰ است و این شهید بزرگوار هم مانند شهید بهشتی مظلوم بود.

ادامه این پیام حاکیست: مظلومیت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور کشورمان پس از شهادتش نمایان می‌شود.

در ادامه پیام زینب‌السادات بهشتی آمده است: افرادی که دست به تخریب رییس جمهور شهید زدند اکنون پشیمان و سرافکنده هستند، زیرا خدمات خالصانه شهید رییسی پس از شهادتش بتدریج در اذهان عمومی نمایان‌تر خواهد شد و این نشانه مظلومیت این شهید عزیز است.

وی ادامه داد: شهید بهشتی با هدف کادرسازی و تامین نیازهای مدیریتی انقلاب، یک دوره آموزشی را برای تعدادی از طلاب که آنها را مستعد پذیرش مسوولیت‌های کلان کشور تشخیص داده بود، برگزار کرد و شهید عزیز آیت‌الله رییسی نیز در زمره آنها بود.

خواهر شهید بهشتی در بخش دیگر پیام خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو ابراز اطمینان کرد که ملت شریف ایران باردیگر فردی را انتخاب می‌کنند که در مسیر ولایت و ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار خواهد بود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار