| کد مطلب: ۱۰۷۳۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد

اسرائیل را اخراج می کنیم

رییس مرکز حقوق بشر و تنوع فرهنگی جنبش عدم تعهد وزارت خارجه گفت: لیست نهادهایی که اسرائیل در آنها عضویت دارد را تهیه و برای مقدمه چینی برای اخراج از آنها در اختیار مرکز پژوهش‌ها قرار می‌دهیم.

اسرائیل را اخراج می کنیم

محمود خانی جوی‌آباد رییس مرکز حقوق بشر و تنوع فرهنگی جنبش عدم تعهد وزارت خارجه در نشست جنایات رژیم صهیونیستی در آیینه عدالت، گفت: برای کمک رسانی به غزه باید راهی باز شود. وزارت خارجه ایران و ۲۰ آژانس مختلف سازمان ملل در ایران باید در این مسیر حرکت کرده و موانع سیاسی و حقوقی را رفع کنند.

وی از بسیج همه ادارات داخلی وزارت خارجه در این زمینه خبر داد و افزود: برای بسیج ادارات وزارت خارجه چند دستورالعمل صادر شده است. وزارت خارجه برای کاهش فشارهای سیاسی بر مردم غزه تدارکات وسیع بین‌المللی را برنامه‌ریزی کرده است.

خانی ادامه داد: درصدد هستیم رژیم اسرائیل را از کمیسیون مقام زن سازمان ملل اخراج کنیم همانطور که اسرائیل با ما چنین کرد همچنین لیست تمام نهادهایی که این رژیم در آنها عضویت دارد را برای مقدمه چینی و اخراج از آنها تهیه کرده و در اختیار مرکز پژوهش‌های مجلس قرار می‌دهیم.

رییس مرکز حقوق بشر و تنوع فرهنگی جنبش عدم تعهد وزارت امور خارجه، اسرائیل را تنها کشوری دانست که ۱۵ قطعنامه در حوزه حقوق بشر علیه آن صادر شده است.

خانی ادامه داد: وزارت امور خارجه ایران مباحث سیاسی و حقوقی و رسانه‌ای را به طور همزمان دنبال می‌کند و اصلی‌ترین برنامه‌ای که دارد جمع کردن رای در سازمان ملل و سایر نهادهای بین‌المللی برای محکومیت اسرائیل است.

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار