| کد مطلب: ۱۰۶۹۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد

وعده سالی یک میلیون شغل در حال تحقق است

 وعده سالی یک میلیون شغل در حال تحقق است

به گزارش آرمان ملی به نقل از  ایسنا؛ رئیس جمهوررئیس جمهور همچنین در خصوص مسئله مسکن نیز گفت: مسکن در کشور بسیار مهم است و از ابتدای دولت سیزدهم این موضوع را مطرح کردیم. نیاز کشور احداث سالی یک میلیون مسکن بوده است و از ابتدا دهه گذشته این موضوع تحقق نیافته است و اکنون با کسری مسکن روبه‌رو هستیم و سالی ۷۰۰ هزار کمبود ساخت مسکن داریم لذا به همین میزان باید عقب ماندگی را جبران کنیم.

رئیسی با یادآوری اینکه قانون بر اساس نیاز کشور به وزارت مسکن مقرر کرده است که سالی یک میلیون مسکن در کشور احداث کند، از این رو تمام تلاش این بوده است که از ابتدای دولت این مهم اجرایی شود، گفت: طرح پیگیری ساخت مسکن در دولت مهم است و تمام همت خود را برای تأمین مسکن مورد نیاز به کار خواهیم برد.

وی بیان کرد: در استان فارس نیز ۳۰ هزار زمین در طرح نهضت ملی مسکن واگذار شده است که برای برخی‌ها واگذاری زمین، زمین و تسهیلات، برخی زمین تسهیلات و ساخت توسط دولت در نهضت ملی مسکن دنبال می‌شود.

رئیسی با تأکید بر اینکه به آنچه وعده دادیم، وفادار خواهیم بود و برای تحقق آن در کنار وظایف قانونی با همه وجود تلاش می‌کنیم، ادامه داد: این شهامت در دولت سیزدهم وجود دارد که علت‌های عدم تحقق وعده‌ها بیان شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار مسکن در کشور در حال ساخت است، افزود: دولت‌های گذشته ساخت ۲۴۰ هزار مسکن مهر متعهد شده بودند که تا امروز در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار مسکن در حال ساخت است.

وی با تصریح اینکه در ابتدای دولت تعهد کردیم که در کشور سالی یک میلیون شغل ایجاد کنیم و این موضوع در دستور کار قرار دارد، گفت: برخی از شهر‌ها در جذب نیروی کارگر مشکل دارند، اما ۲۳ استان کشور از مسئله اشتغال بحرانی عبور کردند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار