| کد مطلب: ۱۰۶۷۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد

خالص سازی بر اندازی جمهوری اسلامی است

منتجب نیا، چهره شاخص اصلاح طلب می گوید:شعار خالص‌سازی یعنی براندازی جمهوری اسلامی، جنگ با ملت، قرار دادن نظام در دست اقلیت ناکارآمد و غیرمردمی است. لذا شعار خالص‌سازی بسیار خطرناک است، امیدوارم بزرگان کشور بر دهان این افراد بزنند و اجازه ندهند این کار را انجام دهند.

خالص سازی بر اندازی جمهوری اسلامی است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص جریان خالص ساز اظهار کرد: اساساً عنوان کردن بحث خالص‌سازی یا خودی و ناخودی یک بحث صد در صد و منفی برای کشور و نظام محسوب می‌شود. کشور ایران متعلق به همه مردم ایران است، دارای ادیان، سلایق، مذاهب و عقاید مختلف است. از طرفی نظام جمهوری اسلامی از جمله نظام‌هایی محسوب می‌شود که نخبگان و عصاره‌های ملی مسئولیت می‌پذیرند که به مردم خدمت کنند. حجت الاسلام رسول منتجب نیا گقت: در این میان معنا ندارد که مجموعه‌ای خود را خالص بداند و در مقابل دیگران را ناخالص ارزیابی کند و درصدد باشد که هر کسی با آنها نیست را به عنوان ناخالص از قطار انقلاب و نظام پیاده کند. در مجموع خالص‌سازی بحث بسیار خطرناکی محسوب می‌شود که این مباحث و نگاه‌هایی که به مردم و جامعه می‌شود نه تنها به ضرر نظام، کشور و مردم است بلکه نوعی براندازی و تلاش در راستای نابودی کشور و نظام محسوب می‌شود. در حقیقت مجموعه‌ای که دنبال خالص‌سازی هستند از راه رسیده‌اند و افرادی هستند که سابقه طولانی و مردمی ندارند. اینها افرادی هستند که دیر وارد شدند و می‌خواهند به زودی همه چیز را در انحصار خود قرار بدهند. وی افزود:‌ واقعیت امر این است که اقدامات نظیر خالص‌سازی نهایت انحصارطلبی است و تلاش در راستای نابود کردن کشور محسوب می‌شود، از این‌رو بنده از بزرگان کشور و نظام خواهش می‌کنم که اجازه ندهند این خط‌کشی‌های خطرناک به وجود بیاید چراکه این مرزبندی‌های خطرناک کشور را نابود می‌کند و تاکنون هم بسیار صدمه وارد کرده است.

دبیر کل حزب جمهوریت بیان کرد:  دولت فعلی یکی از ضعیف‌ترین و ناتوان‌ترین دولت‌های تاریخ است نه فقط تاریخ ایران بلکه سراسر تاریخ. باور کنید بنده معتقد هستم که اگر دولت دست از روی مسئولیت‌ها بردارد به این معنی که به خودش استراحت بدهد و بگوید من دو ماه مسئولیت برعهده نمی‌گیرم، در این شرایط قطعاً وضعیت مردم بهتر از این خواهد شد و مردم مدبرانه و عاقلانه کشور خود را اداره می‌کنند چرا که مردم پیش از این چنین تجربه‌هایی داشتند. وی اظهار کرد: در مجموع بنده معتقد هستم شعار خالص‌سازی یعنی براندازی جمهوری اسلامی، جنگ با ملت، قرار دادن نظام در دست اقلیت ناکارآمد و غیر مردمی. لذا شعار خالص‌سازی بسیار خطرناک است، امیدوارم بزرگان کشور بر دهان این افراد بزنند و اجازه ندهند این کار را انجام دهند.

در این انتخابات باید مشاهده کنیم که چگونه برخورد می‌کنند به این دلیل که اگر شورای نگهبان و وزارت کشور بخواهند در این انتخابات هم خالص‌سازی انجام دهند باید فاتحه همه چیز را باید خواند اما اگر آقایان بخواهند بزرگوارانه برخورد کنند و بگویند به شعارهای براندازانه شما کاری نداریم و کاری به این گروهی می‎خواهند حاکم شوند و در حال تخریب همه چیز هستند، نداریم و می‌خواهیم مانند انتخابات دوم خرداد، مجلس ششم، سال‌های ۹۲ و ۹۶ با سعه صدر برخورد کنیم، آن وقت مردم در صحنه حاضر می‌شوند.

منتجب نیا تصریح کرد: طرفداران خالص‌سازی به دنبال بالاتر از قالیباف هستند، بنده به صراحت اعلام می‌کنم که ریشه این گروه انجمن حجتیه است، انجمنی که امام (ره) می‌فرمود اینها برای نظام، انقلاب، مجلس و دولت خطرناک هستند، بنده در محضر امام بودم که او نسبت به انجمن حجتیه احساس خطر کرد و گفت هر کدام از آنها در مجلس و دولت حضور داشته باشند، نظام را خراب می‌کنند لذا اجازه ندهید این افراد رشد کنند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار