| کد مطلب: ۱۱۰۰۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد

امیر واعظ آشتیانی در گفت‌و‌گو با «آرمان ملی»:

لیست های متعدد اصولگرایان شانس لیست مطهری را افزایش می‌دهد

چند روز از فرجه تبلیغات انتخابات مجلس گذشته است و اصولگرایان در غیاب اصلاح‌طلبان در حال ارائه لیست‌های انتخاباتی هستند. تا حالا چندین لیست با کمترین اشتراکات از سوی امنا، پایداری و شورای ائتلاف و... ارائه شده است و اگر فرصت باشد حتی ممکن است چند لیست دیگر هم ارائه دهند. از سوی دیگر البته علی مطهری در تلاش است در هرحوزه ای که می‌تواند به‌نام خود و اعتدالگرایان لیست ارائه دهد و تاکنون در تهران و حتی مشهد لیست‌ ارائه شده است و بعید هم نیست افرادی که به دنبال ایجاد تغییر در مدیریت کشور هستند به لیست صدای ملت رای دهند. البته باید دید چه خواهد شد هر مقدار مردم تمایل پیدا کنند که در انتخابات مشارکت داشته باشند شانس اینکه مطهری بتواند افراد بیشتری را به مجلس بفرستد، وجود دارد.

 لیست های متعدد اصولگرایان شانس لیست مطهری را افزایش می‌دهد

 از سوی دیگر پایداری و قالیباف هم بالاخره با یکدیگر ائتلاف کردند. ائتلافی که به اعتقاد برخی بسیار شکننده است چرا که اگر وزن پایداری‌ها در مجلس افزایش یابد بدون تردید آنها تلاش خواهند کرد، فرد منتسب به خود را بر ریاست دستگاه قانونگذاری کشور بگمارند. آرمان ملی در ارتباط با فضای انتخابات با امیر واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا به گفت‌و‌گو پرداخته است. او معتقد است ائتلاف‌های بعد از مشخص شدن نتیجه انتخابات شکننده خواهد بود و یارگیری ها در مجلس آینده بیش از حد تصور است.

 وی می گوید:«لیست آقای مطهری ترکیبی از اصلاح طلبان و برخی عناصر کارگزاران و معتدلین است. ورود آقای مطهری به انتخابات رقابت را پر رنگ می‌کند و با توجه به تعدد ارائه لیست توسط اصولگرایان شرایط برای لیست آقای مطهری تا حدودی بهتر خواهد شد اما اینکه اینگونه تصور شود که لیست آقای مطهری شانس بالایی دارد، بعید به نظر می رسد. البته باید دید نگاه مردم چگونه خواهد بود. بخشی از مردم که علاقه‌مند به تغییر در فضای کشور هستند و باور دارند هر مشکلی را باید با انتخاب برطرف کرد؛ در این فضا بعید نیست که تعدادی از لیست آقای مطهری رای بیاورد. البته مردم هستند که تشخیص می‌دهند که به لیست‌های متعدد اصولگرایان رای دهند و به بخشی از لیست آقای مطهری یا حتی بخش قابل توجهی از لیست ایشان. »

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار