| کد مطلب: ۱۰۹۹۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد

ورود مدیرعامل سابق به چالش خطیر و نکونام

مدیرعامل اسبق استقلال قاطعانه می‌گوید وزارت ورزش باید به ماجرای جواد نکونام و علی خطیر ورود کند

ورود مدیرعامل سابق به چالش خطیر و نکونام

به گزارش آرمان ملی به نقل از آفتاب نیوز، دعوای سرمربی و مدیرعامل استقلال به جایی رسیده که به نظر می‌رسد طرفین در حال مسدود کردن تمام مسیر‌ها برای بازگشت به روز‌های عادی هستند. در این میان حرف‌های امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال پیرامون ماجرای مذکور جالب توجه است.

تقابل جواد نکونام و علی خطیر حسابی بالا گرفته و عده‌ای مسئله را از دو منظر می‌نگرند. بخش اول جواد نکونام است. عده‌ای می‌گویند به هر حال خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال است و نکونام باید موضع خودش را روشن کند که می‌خواهد با این مدیرعامل کار کند یا نه؟

گاهی اوقات مردم به واسطه رسانه‌ها نظرات خودشان را بیان می‌کنند در مورد همین مسئله چند روز قبل یکی از مخاطبان رادیو ورزش با این شبکه تماس گرفته بود و صدایش پخش شد. این مخاطب مدعی بود نکونام با چنین مصاحبه‌های تندی در واقع فرار رو به جلو می‌کند و یک مخاطب دیگر نیز تاکید داشت سرمربی استقلال از ابتدا می‌دانست اوضاع در این باشگاه چگونه است و اگر حالا برای کار کردن با این وضعیت مشکل دارد، می‌تواند برود. این حرف‌هایی که گفتم صحبت من نبود بلکه از طرف طرفداران استقلال در رادیو پخش شد و من در واقع نقل قول کردم. به لحاظ چارت مدیریتی، اما سرمربی در هیچ تیمی تافته جدا بافته نیست و زیر مجموعه مدیرعامل باشگاه قرار می‌گیرد. از نظر مدیریتی سرمربی و دستیارانش فقط در حیطه مستطیل سبز اختیار تام دارند و باید زیر نظر مدیرعامل کار کنند البته خود مدیرعامل هم زیر نظر هیئت مدیره است و این هیئت همانطور که یک مدیرعامل را انتخاب می‌کند، می‌تواند در صورت صلاحدید، او را برکنار نماید. البته هیئت مدیره به لحاظ قانونی چنین اختیاری دارد، ولی واقعیت امر این است که در سال‌های اخیر هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مدیرعامل را انتخاب نکرده‌اند. من قبول دارم که رئیس مجمع نظرش در انتخاب مدیرعامل باشگاه مهم است، اما گاهی اوقات در سالیان گذشته شاهد بودیم که وزیر ورزش به عنوان رئیس مجمع مدیرعامل انتخاب کرده و این بر اساس قانون تجارت کاملاً خلاف است.

این ماجرا بخش دیگری هم دارد و عده‌ای تاکید دارند علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه هم یا باید صراحتاً تصمیم بگیرد یا اینکه از سمت خودش کنار برود.

به نظرم در این شرایط آستانه تحمل طرفین بسیار کم شده و وزارت ورزش حتماً باید ورود کند. من نمی‌دانم چرا این وزارتخانه و معاونت قهرمانی آن در مسئله استقلال ورود نمی‌کند؟ استقلال یک سرمایه ملی است این همه هزینه برای این باشگاه شده، اما حالا همه چیز در آستانه وقوع اتفاقات عجیب و غریب قرار گرفته است. وزارت ورزش باید ورود کند و مطمئن باشید هیچ مشکلی هم از بابت فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ایجاد نمی‌شود. واقعاً نمی‌دانم یعنی چه که وزارتخانه وارد ماجرا نمی‌شود؟!

 

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار