| کد مطلب: ۱۰۸۷۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد

۱۰۰۰ دستگاه موتورسیکلت به ناوگان پلیس تهران اضافه شدند

فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان از الحاق ۱۰۰۰ دستگاه موتورسیکلت به ناوگان پلیس تهران خبر داد.

 ۱۰۰۰ دستگاه موتورسیکلت به ناوگان پلیس تهران اضافه شدند

صبح امروز سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۲ طرح ارتقای ظرفیت عملیاتی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با افزایش ناوگان تیم‌های واکنش سریع و ضربت پلیس تهران با حضور فرمانده انتظامی کل کشور سردار احمدرضا رادان در مقر فرماندهی انتظامی پایتخت کلید خورد.

فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان ضمن عرض خداقوت به پرسنل تهران بزرگ اظهار داشت: احساس امنیت در تهران رو به افزایش است و اقدامات خوب پلیس در مقابله با ناامنی‌ها و اراذل و اوباش و مواردی که امنیت مردم را مخدوش می‌کند، قابل تقدیر است.
وی اعلام کرد: اقدامات خوب پلیس پایتخت موجب شد که در راستای چابکی، امکانات و تجهیزات پلیس تهران را برای مقابله با تهدیدات افزایش دهیم.
سردار رادان اجرای طرح‌های مختلف پلیس در راستای برقراری انضباط شهری و برخورد با سارقان و مجرمان از جمله مواردی بود که نیاز به چابکی و داشتن موتورسیکلت داشت تا ماموران را به مقصد و هدف نزدیک تر کند؛ در این راستا امروز یک هزار دستگاه موتورسیکلت به سازمان تحرکی پلیس تهران اضافه شد و این مهم با کمک خیران و رییس پلیس تهران بزرگ انجام شد.
وی افزود: ما تلاش می کنیم که روز به روز امکانات پلیس را افزایش و توسعه داده و در مسیر هوشمندی حرکت کنیم؛ آن هوشمندی که ناظر بر امکانات و البته نیروی انسانی باهوش برای استفاده از آن باشد.
سردار رادان خطاب به ماموران ادامه داد: حرکت در مسیر هوشمندسازی در تهران بزرگ با دستان شما انجام می شود؛ انتظار و توقع ما این است که در طرح های جدید، پلیس بسیار هوشمندانه و دقیق و مقتدرانه عمل کند.

فرمانده انتظامی پایتخت سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این برنامه ضمن گزارش عملکرد پلیس تهران اظهار داشت: اخبار و عملیات‌های مختلف شبانه روز ما به دست شما می رسد و کارکنان با روحیه و اقتدار در حال انجام وظیفه هستند؛ اگر چه که شما گفتید کار را باید مردم ببینند و باید احساس امنیت کنند اما آمارها نشان می دهد که وضعیت امنیت تهران بهتر شده است.
وی تأکید کرد: ما در پلیس تهران تلاش و کوشش خود را افزایش داده‌ایم تا تهران بزرگ از امنیت کامل برخوردار باشد.

 

 

منبع : فارس

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار