| کد مطلب: ۱۰۶۴۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد

ماجرای اعتراض دکتر گرانپایه به شهرداری تهران چه بود؟ | گرانپایه:هرگز اجازه نداده ایمانم را مایه مباهات بدانم و دیگران را توبیخ کنم

دکتر لعبت گرانپایه پزشکی که استفاده از تصویرش در ایستگا های متروی تهران با حاشیه‌هایی همراه شد در پیامی نوشت: شهرداری بدون اطلاع من از تصویرم استفاده کرده است.

ماجرای اعتراض دکتر گرانپایه به شهرداری تهران چه بود؟ | گرانپایه:هرگز اجازه نداده ایمانم را مایه مباهات بدانم و دیگران را توبیخ کنم

به گزارش آرمان ملی آنلاین، او در یک پیام مکتوب نوشت: 

با سلام خدمت هم میهنان عزیزم

بعنوان یک پزشک، یک انسان و یک زن تمام تلاش من خدمت به هم نوعان و هم وطنان است ، خود را همیشه مدیون باری تعالی و مدیون ملت خویش می‌دانم.

ایمانم مرا آموخته که با خلق خدا مهربان فروتن و صبور باشم. هرگز اجازه نداده ایمانم را مایه مباهات خود بدانم و دیگران را توبیخ کنم و یا دروغ بگویم و با دروغگویان هم‌پیمان شوم.

لذا با توجه به اینکه از طریق دوستان و بیماران اطلاع یافتم که تصویر اینجانب در تبلیغات رسمی بعضی نهادها استفاده شده است، بدینوسیله اعلام می‌دارم که کلیه موارد بدون اطلاع و رضایت اینجانب بوده و تا کنون هیچگونه اجازه‌ای به هیچ فرد حقوقی یا حقیقی برای استفاده از تصویر خود را در هیچ زمینه‌ای نداده‌ام و لذا حق پیگیری قانونی برای برخورد با قانون‌شکنی و تعدی به حقوق شخصی‌ام را کاملا محفوظ می‌دانم.

لعبت گرانپایه

تابلو شهرداری

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار