حجم ویدیو: ۳۸۸.۹۰K | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۰۴ دانلود ویدیو
| کد مطلب: ۱۰۶۳۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد

ببینید | 6 نفر از پرسنل شهرداری و انتظامی زیر آوار ماندند

در عملیات تخریب سازه‌های ناایمن، 4نفراز پرسنل انتظامی و 2نفر از پرسنل شهرداری زیر آوار ماندند. خوشبختانه 4نفر نجات یافتند و عملیات نجات 2نفر دیگر ادامه دارد.

ببینید | 6 نفر از پرسنل شهرداری و انتظامی زیر آوار ماندند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، از ابتدای صبح و در اجرای دستور مقام قضایی مبنی بر برخورد با ساخت و سازهای غیر ایمن و غیرقانونی ، واحدهای انتظامی فرماندهی تهران بزرگ به جهت پشتیبانی از عوامل شهرداری تهران در محله خلازیر واقع در منطقه ۱۹ تهران حاضر شدند .

ساعاتی پیش و در زمان اجرای تخریب یکی از واحدهای غیرایمن در این منطقه، به علت عدم رعایت نکات ایمنی از سوی ساختمان های همجوار این ساختمان و عدم پایداری سازه ، تعداد ۵ ساختمان همجوار دچار تخریب شد که بر اثر آن تعداد ۴ نفر از پرسنل انتظامی و دو نفر از پرسنل شهرداری در زیر آوار ساختمانی گرفتار شدند. در حال حاضر با توجه به حضور تیم های امداد و نجات در محل ، عملیات جهت رهاسازی افراد گرفتار در زیر آوار ساختمانی در حال اجرا می باشد که تا به این لحظه تعداد ۴ نفر از زیر آوار نجات پیدا کرده و اقدامات جهت نجات جان سایر افراد گرفتار در زیر آوار با سرعت در حال اجرا می باشد که نتیجه آن متعاقبا در اطلاع رسانی های بعدی اعلام خواهد شد . طبق گزارش پلیس حال چهار نفر نجات یافته خوشبختانه مساعد است.

 

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار