| کد مطلب: ۱۰۵۹۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد

اولتیماتوم شهرداری تهران به بدهکاران دولتی و خصوصی

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از نهادهای دولتی و بخش خصوصی خواست در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تکلیف مطالبات شهرداری را تعیین کنند.

اولتیماتوم شهرداری تهران به بدهکاران دولتی و خصوصی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، لطف اله فروزنده با تأکید بر اینکه هیچ پروژه شهری در پایتخت نباید متوقف شود، در خصوص افتتاح‌ پروژه‌ها در شهرداری گفت: به صورت روزانه این امور پیگیری و منابع آن نیز تأمین شد و مشکلی در این خصوص نداشتیم. 

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران اجرای نهضت آسفالت را از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری در سال جاری دانست و افزود: یکی از مطالبات شهروندان از مدیریت شهری بهبود وضعیت آسفالت معابر شهر است، از این رو عزم جدی شهرداری برای نهضت آسفالت معابر سطح شهر اجرایی شده است.

وی با اشاره به توجه مدیریت شهری به مقوله مسکن کارکنان شهرداری تهران، تاکید کرد: همه مناطق مکلف هستند در همین راستا با برنامه ها و سیاست های شهرداری تهران، همراهی داشته باشند. 

به گزارش ایسنا، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در ادامه با تأکید بر نقش شهروندان در زنجیره تأمین و توزیع کالا های اساسی، اعلام کرد: راهبردهایی در خصوص تأمین سبد خرید شهروندان و رضایت هرچه بیشتر مشتریان فروشگاه های زنجیره‌ای شهروند نیز تعبیه شده است.

فروزنده همچنین با اشاره به همراهی و همدلی پرسنل در اجرای اهداف مدیریت شهری ادامه داد: امیدوارم با همفکری و همراهی پرسنل خدوم شهرداری تهران، در راستای خدمت رسانی بیش از پیش به شهروندان گام برداریم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار