| کد مطلب: ۱۰۵۹۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد

خبرهای ضد و نقیض درباره استعفای شهردار تهران | عصبانیت چمران از گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای

خبر بازداشت یکی از اعضای شورای شهر تهران که از صبح روز گذشته در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود با حضور او در صحن شورا تکذیب شد و رئیس شورای شهر تهران شایعه بازداشت عضو شورای شهر و استعفای شهردار تهران را دروغ دانست.

خبرهای ضد و نقیض درباره استعفای شهردار تهران | عصبانیت چمران از گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای

به گزارش آرمان ملی آنلاین، همچنین از صبح روز گذشته در برخی کانال‌های خبری شایعه‌ای مبنی بر بازداشت یکی از اعضای شورای شهر تهران منتشر شده بود که با پیگیری از پرویز سروری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، او اعلام کرد که چنین موضوعی صحت ندارد و عضو شورای شهر تهران که خبر بازداشتش منتشر شده بود به دلیل حضور در برنامه‌ای در دو شب گذشته که تا پاسی از شب طول کشیده بود در ابتدای جلسه روز گذشته شورا حاضر نشده که تا دقایقی دیگر در صحن شورا حاضر خواهد شد.

بنابراین گزارش، عضو مورد نظر شورای اسلامی شهر تهران نهایتا در صحن شورا حاضر شد و پس از حضورش مهدی چمران ریاست شورا، گفت: خوشبختانه آقای شربیانی در صحن شورا حاضر شدند و شایعاتی که در خصوص ایشان در فضای مجازی منتشر شده بود نشان داد که دروغ است. متاسفانه زمانی که جمعی در حال کار کردن هستند هجمه‌ها به سمت آنها روانه می‌شود؛ لذا امیدوارم که در کار خودشان موفق باشند.

او ادامه داد: بنده خبر داشتم که حالشان خوب نیست و درباره وی گفته بودند که دستگیر و زندانی شده‌اند. حتی شایعاتی هم درباره آقای کاشانی که به کربلا رفته بودند و آقای اقراریان که برای دیدار به قوه قضائیه رفته‌اند، مطرح شده است. 

مهدی چمران در پاسخ به شایعات مربوط به استعفای زاکانی شهردار تهران، گفت: استعفای شهردار تهران نیز دروغ دیگری است که گفته می‌شود. او ادامه داد که: شایعات استعفای شهردار تهران باید از نظر قانونی پیگیری شود؛ ما با آقای زاکانی جلسه داشتیم و چیزی مبنی بر استعفا نیامده و باید این مسائل از نظر قانونی پیگیری شود.

چمران با بیان اینکه گفتند چون سه نفر در صحن شورا حاضر نیستند بازداشت شده‌اند، تأکید کرد: آقای شربیانی با بنده تماس گرفت و پرسید با توجه به اینکه چون حالشان خوب نیست به صحن بیاید یا خیر؟ که ما گفتیم بیایند و آمدند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: آقای اقراریان هم برای حضور در قوه قضائیه اجازه گرفت و آقای کاشانی هم برای حضور در کربلا در روز عرفه اجازه کتبی گرفت که دعا گوی ما و دروغگویان باشد.

او با بیان اینکه ما با شهردار تهران جلسه داشتیم، تاکید کرد: مسائل زیادی را در این جلسه مطرح کردیم؛ برای مثال خرابی دستگاه تهویه ساختمان شماره دو شهرداری مطرح شد. چمران ادامه داد: علت این مسائل معلوم است؛ وقتی دیده می‌شود عده‌ای کار می‌کنند، عده‌ای دیگر هم به جنب و جوش و تکاپو می‌افتند که نگذارند کار کنند؛ برای باغات هنوز لایحه‌ای نیامده و چیزی تصویب نشده و معلوم نیست از کجا خبر دارند می‌خواهیم چه کاری انجام دهیم و موارد متعددی مطرح می‌کنند که جای تأسف است.

او ادامه داد: شهر ما مشکلات زیادی دارد و مشکل اتوبوس و مترو داریم و به عیان گفتیم و راه‌حل هم داده‌ایم که باید اجرا شود اما متأسفانه به جای فرصت گذاشتن برای این مشکلات باید با این مسائل دست و پنجه نرم کنیم‌.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا از روزنامه‌ای که شایعه استعفای شهردار را مطرح کرده شکایت خواهد شد یا خیر؟، گفت: این موضوع را باید بخش حقوقی و روابط عمومی شهرداری دنبال کند.

به نظر می رسد، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران که به تازگی کسالتی هم داشته و از بیمارستان مرخص شده، از خبر استعفای علیرضا زاکانی، شهردار تهران که یکی از روزنامه‌های سراسری درباره آن صحبت کرده بود و بعد هم خبرگزاری‌ها انتشار داده بودند، خیلی عصبانی شده و گفته با این دروغ‌ها که البته آن را یک دروغ دیگر خوانده، نمی‌گذارید به کارهای دیگرمان در حوزه شهری مثل همین قضیه حمل و نقل و این‌ها برسیم و باز هم به نظر کوتاهی مسئول را به گردن برخی رسانه‌ها انداخته که حواس مدیران شهری را از مسیر اصلی پرت می‌کنند تا آن‌ها به شهروندان رسیدگی نکنند!

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار