| کد مطلب: ۱۱۰۳۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد

مراقب باشید؛ خطر ریزش سنگ در جاده کرج چالوس

رییس پلیس راه البرز از خطر ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی به ویژه مسیر کرج - چالوس خبر داد و از مسافران خواست در حاشیه این جاده‌ها توقف نکنند.

مراقب باشید؛ خطر ریزش سنگ در جاده کرج چالوس

به گزارش آرمان ملی به نقل از ایرنا، سرهنگ "پیمان کرمی" روز پنجشنبه، اظهار کرد: باتوجه به شرایط جوی، خطر ریزش سنگ در مسیر‌های کوهستانی این استان به ویژه جاده کرج - چالوس دوراز انتظار نیست.

وی افزود: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی از عصر امروز پنجشنبه شاهد بارش برف و کولاک در استان البرز هستیم که مسافران باید قبل از سفر از وضعیت راه‌ها به ویژه جاده کرج - چالوس مطلع شوند.

کرمی بیان کرد: اکنون تردد در جاده کرج- چالوس فقط ازمیدان امیر کبیر تا دیزین انجام می‌شود؛ بقیه مسیر تا استان مازندران به طور کامل بسته است و مسافران باید از مسیر‌های جایگزین هراز، فیروزکوه و رشت استفاده کنند.

وی گفت: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل در تمام راه‌های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل‌های مورد نظر مستقر شده است.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۶۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان می‌باشد.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری جاده کرج- چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر در حوزه استان مازندران واقع شده است.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار