| کد مطلب: ۶۱۳۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد

ماجرای ورود تاکسی‌های برقی به تهران چقدر جدی است؟

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد ورود تاکسی های برقی به تهران توضیحاتی ارائه کرد و گفت: برای رفع آلودگی هوا و کمتر کردن هزینه‌ها باید به سمت برقی کردن برویم.

ماجرای ورود تاکسی‌های برقی به تهران چقدر جدی است؟

آرمان ملی آنلاین ایسنا نوشت، مهدی وحدت‌کاردر مورد ورود تاکسی‌های برقی به پایتخت اظهار کرد: دنیا به سرعت در حال عزیمت به سمت استفاده از خودروی برقی است، لذا باید به سمت برقی شدن تاکسی‌ها پیش برویم چرا که این یک نیاز است و برای رفع آلودگی هوا و ترویج استفاده از خودروی برقی و کمتر کردن هزینه برای رانندگان باید به سمت برقی کردن برویم.

وی با بیان اینکه با شرکت مپنا برای تأمین برق و مکان‌یابی تاکسی‌های برقی صحبت کردیم، افزود: تاکسیرانی شهر تهران یک ناوگان ۸۰ هزار نفری است و اگر بخشی از این ناوگان برقی شود، محرک خوبی برای صنعت کشور خواهد بود.

وحدت کار در مورد سرانجام واردات خودرو برای تسریع نوسازی تاکسی های پایتخت با تاکید بر اینکه نوسازی باید از جنبه های گوناگون پیگیری شود، گفت: در کنار استفاده از تولیدات داخلی، مسئله واردات خودرو مبتنی بر دستورالعمل و قانون هوای پاک، طراحی شده است که دستورالعملی باید در این زمینه از سوی دولت محترم آماده شود که این مهم تسریع یابد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار