| کد مطلب: ۶۰۲۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد

سامسونگ موفق به دریافت 80 جایزه طراحی سال 2023 شد

شرکت سامسونگ الکترونیکس از کسب 80 جایزه در رویداد فروم بین‌المللی (iF) جوایز طراحی 2023 خبر داد.

سامسونگ موفق به دریافت 80 جایزه طراحی سال 2023 شد

آرمان ملی آنلاین - فروم iF (International Forum) یکی از معتبرترین رقابت‌های سالانه در حوزه طراحی است که بصورت سالانه در کشور آلمان برگزار می‌شود. در جدیدترین دوره این رقابت‌ها، یخچال‌ها و لوازم آشپزخانه سری Bespoke Infinite Line سامسونگ موفق به دریافت جایزه طلایی شدند.
فروم صنعتی Die Gute موسوم به جوایز iF در سال 1953 بنیان‌گذاری شده و محصولات شرکت‌کننده در این رقابت‌ها را از نظر تمایز، تأثیرگذاری و عوامل دیگر بررسی و ارزیابی می‌کند. محصولات عرضه شده به این فروم در 9 گروه محصول، بسته‌بندی، ارتباطات، مفهوم حرفه‌ای، معماری داخلی، معماری، طراحی خدمات، تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) تقسیم‌بندی می‌شود.
تی‌ام رو، مدیرعامل و رئیس تیم طراحی شرکت سامسونگ در این مورد می‌گوید: «انجام طراحی‌های معنادار و پرباری که بتواند ارزش‌های متغیر مشتری را با فناوری‌های نوآورانه ادغام کند، اهمیت بسیاری دارد. ما در این راه به تلاش خود ادامه خواهیم داد تا بتوانیم با طرح‌های نوآورانه خود به بهبود زندگی کاربران و جامعه کمک کنیم و در عین حال تمامی نیازهای آنها را برآورده کنیم».

جایزه طلایی طراحی برای تجربه‌های شخصی‌سازی شده
سامسونگ به دلیل طراحی منحصربه‌فرد یخچال Bespoke Infinite Line خود توانست جایزه طلایی فروم بین‌المللی (iF) را کسب کند. Bespoke Infinite Line، یک یخچال توکار برجسته است که در انواع مدل‌های انتخابی: یخچال‌، فریزر یا دستگاه مخصوص نگهداری نوشیدنی طراحی و عرضه شده و با طراحی انعطاف‌پذیر، ماژولار، قابل سفارشی‌سازی و مدرن خود با هر فضای داخلی ترکیب می‌شود.
یخچال Bespoke Infinite Line سامسونگ با خطوط ساده بدنه خود، عناصر و مواد ساخته‌شده باکیفیت و قابلیت‌هایی که راحتی را به نهایت می‌رساند و نگهداری و ذخیره‌سازی غذا را ساده می‌کند، ارزشی ماندگار و پایان‌ناپذیر به آشپزخانه‌ کاربران خود می‌بخشد.
بدنه بیرونی یخچال از آلومینیوم بادوام و درجه یکی ساخته شده است که در برابر ضربه و خراش مقاوم است و هر گونه لکه و اثری به راحتی از آن پاک می‌شود. فضای داخلی یخچال با دو قابلیت Black Metal Cooling و Tunnel Lighting نمادی از تعادل فرم و عملکرد بی‌نظیر را در این دستگاه به وجود آورده است.

80 جایزه؛ از تلویزیون تا گوشی‌های هوشمند
سامسونگ با کسب 80 جایزه در تمامی بخش‌ها از محصول تا تجربه کاربری و... بیشترین تعداد نامزدی را در جوایز امسال به خود اختصاص داد.
علاوه بر کسب جایزه طلایی که به یخچال‌های Bespoke Infinite Line اختصاص پیدا کرد، سامسونگ جوایز دیگری را در بخش محصولات دریافت کرد. از جمله مانیتور Odyssey Ark که به عنوان اولین مانیتور گیمینگ 55 اینچی خمیده به انحنای 1000R در جهان شناخته می‌شود. این مانیتور به کمک صفحه نمایش بزرگ، نرخ تازه سازی 165 هرتزی، زمان واکنش 1 میلی‌ثانیه (GtG) و حالت کابین خلبان (Cockpit Mode) تجربه‌ای تازه از کار با مانیتورهای گیمینگ ارائه می‌دهد.
جارو برقی بی‌سیم Bespoke Jet یکی دیگر از محصولاتی است که موفق به دریافت جایزه از فروم بین‌المللی (iF) امسال شد. همچنین در بخش گوشی‌های هوشمند، نسخه Bespoke edition گلکسی Z Flip4 به دلیل ارائه تجربه‌ای ویژه از شخصی‌سازی گوشی‌های هوشمند شایسته دریافت جایزه شناخته شد.
در بخش طراحی برتر نیز، سامسونگ جوایزی را کسب کرد. جایزه نخست برای تجربه کاربری ارتقا یافته تلویزیون‌های سامسونگ که میزان دسترسی به این محصول را افزایش داده است، کسب شد. در این تجربه جدید، به زبان اشاره و در قالب آواتار منوهای تلویزیون برای مخاطبان این زبان توضیح داده می‌شود.
در بخشی دیگر بازی Samsung Space Tycoon که یک بازی بر روی پلتفرم Roblox metaverse است موفق به دریافت جایزه شد. در این بازی کاربران می‌توانند تجربه‌ای منحصربه‌فرد از محصولات سامسونگ در فضای متاورس داشته باشند.


ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار