| کد مطلب: ۴۵۳۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد

افزایش ۲۴,۴ درصدی گردشگران دریایی استان سیستان و بلوچستان در نوروز ۱۴۰۱

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ایام نوروز ۶۷ هزار و ۷۴۳ گردشگر دریایی از مناطق گردشگری - ساحلی استان بازدید کردند.

افزایش ۲۴,۴ درصدی گردشگران دریایی استان سیستان و بلوچستان در نوروز ۱۴۰۱

آرمان ملی آنلاین - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان؛ سید احمد هاشمی معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: از آغاز اجرای طرح ساماندهی سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۱ تا پایان روز پانزدهم فروردین، ۶۷ هزار و ۷۴۳ گردشگر دریایی از مناطق ساحلی و تفریحی استان سیستان و بلوچستان بازدید کرده اند که نسبت به نوروز ۱۳۹۷، ۲۴,۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

هاشمی افزود: قبل از شروع طرح ساماندهی سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۱ و در راستای انجام مسئولیتهای اجتماعی و ارتقاء ایمنی گردشگران دریایی، اداره کل بنادر و دریانوردی استان اقدام به توزیع جلیقه و حلقه نجات به تمامی شناورهای فعال استان نمود.

افزایش 24.4 درصدی گردشگران دریایی استان سیستان و بلوچستان در نوروز 1401

علاوه بر این، کمیته نظارت و هماهنگی جهت طرح مذکور از سه تیم ۴ نفره تشکیل و به صورت روزانه از مناطق گردشگری غرب، شرق و مرکز چابهار بازدید و نسبت به ارائه نکات ایمنی به قایق­رانان و گردشگران اقدام کردند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار