| کد مطلب: ۱۰۵۵۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد

پاشازاده:

var زودتر از سال ۲۰۳۰ به ایران نخواهد آمد

مهدی پاشازاده بازیکن سابق تیم‌ملی و تیم استقلال در خصوص شرایط شاگردان ساپینتو و داوری صحبت کرد. وی می‌گوید داور باید امکانات داشته باشد. به نظرم var زودتر از سال ۲۰۳۰ به ایران نخواهد آمد.
ارزیابی شما از دیدارهای استقلال در هفته‌های گذشته چیست؟
به هر حال یک مقدار قهرمانی در لیگ برای استقلالی‌ها سخت شده است، اما در جام حذفی می‌توانیم امیدوار باشیم که به موفقیت برسیم.
درباره قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی و تقابل استقلال با نساجی چه نظری دارید؟
تیم‌هایی که تا این مرحله آمده‌اند خوب هستند و نمی‌توانیم تیمی را از پیش برنده یا از پیش بازنده بدانیم. بازیکنان و کادر فنی به خوبی می‌دانند که باید با تمرکز بالا بازی کنند تا برنده شوند.
درباره احتمال رویارویی استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی چه نظری دارید؟
به نظرم فینال جذابی می‌شود. دیدار جام حذفی با لیگ فرق می‌کند و هر تیمی که بتواند بازی را کنترل کرده و تمرکز کند و از اشتباهات حریف بهره ببرد برنده خواهد شد.
شانس قهرمانی استقلال را در لیگ چقدر می‌دانید؟
هیچ چیز مشخص نیست و اتفاقاتی در فوتبال رخ می‌دهد که قابل پیش‌بینی نیست. البته استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد و می‌تواند قهرمان شود.
نظر شما درباره اعتراضات به اشتباهات داوری علیه استقلال چیست؟
به نظرم اشتباهات داوری زیادی در این فصل به ضرر استقلال شده است. تا زمانی که داوران را تامین نکنند و آن‌ها شغل دوم داشته باشند اشتباهات داوری وجود دارد و تمام شدنی نیست. داور باید امکانات داشته باشد. به نظرم var زودتر از سال ۲۰۳۰ به ایران نخواهد آمد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار