| کد مطلب: ۱۰۵۵۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد

کوتاه

پس از 86 روز اعتصاب غذا خضر عدنان؛ اسیر فلسطینی شهید شد
یکی ار رهبران جنبش جهاد اسلامی پس از 86 روز اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. به گزارش فارس، «خضر عدنان» اسیر ۴۴ ساله فلسطینی، پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی، شهید شد. رسانه‌های فلسطینی، (سه‌شنبه، ۲ می) با اعلام خبر شهادت این اسیر فلسطینی نوشتند که این اسیر فلسطینی از جنبش جهاد اسلامی، در اعتراض به بازداشت خودسرانه خود به دست اشغالگران اعتصاب غذا کرده بود و در وضعیت جسمانی نامناسبی به‌سر می‌برد و بارها درباره وخامت اوضاع جسمانی او به اشغالگران هشدار داده شده بود. «خضرعدنان» هفته پیش در پی وخیم‌شدن اوضاع جسمی به بیمارستان منتقل شد اما رژیم صهیونیستی اجازه نداد که هیچیک از وکلا، پزشکان و یا طرف‌های حقوقی با وی تماس و از اوضاع سلامتی‌اش با خبر شوند. هفته پیش، موسسه «مهجة القدس» از وخامت حال شیخ خضر عدنان خبر داده بود.

مقاومت فلسطین:
شهرک‌های صهیونیستی را درهم کوبیدیم
اتاق عملیات مشترک مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای ضمن برعهده گرفتن حملات سنگین راکتی به شهرک‌های صهیونیست‌نشین، به صهیونیست‌ها به شدت هشدار داد. به گزارش مهر به نقل از فلسطین الیوم، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای با اشاره به پاسخ راکتی در واکنش به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در ترور شهید خضر عدنان، مسئولیت حملات راکتی را برعهده گرفت. اتاق عملیات مشترک اعلام کرد: حملات ما اولین واکنش به جنایت ترور خضر عدنان است. در این بیانیه آمده است: جنایت ترور خضر عدنان واکنش ملت ما در همه عرصه‌ها و مناطق درگیر را به یاری خداوند به دنبال خواهد داشت.

نتیجه انتخابات آمریکا تأثیری بر اوکراین ندارد
وزیرخارجه اوکراین ضمن ابراز امیدواری به تأثیرنگذاشتن نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روی حمایت از کی‌یف، مدعی شد که ارائه جنگنده در گام بعدی این کمک‌ها خواهد بود. به گزارش «فارس»، «دمیترو کولِبا»، گفت: «من انتظار ندارم که هیچ بحران رادیکالی در روابط ایالات‌متحده و اوکراین در پی نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری [آمریکا] ایجاد شود.» «کولبا» افزود: «بایدن» تاکنون کارهای زیادی برای کی‌یف انجام داده است. زیاده‌خواهی‌های مقامات اوکراینی و توقعات بالای آنها از تمام کشورها جهت حمایت از کی‌یف برای جنگ با روسیه در حالی است که «پیتر سیارتو» وزیر خارجه مجارستان با بیان اینکه کی‌یف در جایگاهی نیست که بوداپست را به «رفتارنامناسب» در ناتو متهم کند، اظهارکرد: مردم مجارستان همین الان نیز بیش از حد بهای جنگ اوکراین را پرداخته‌اند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار