| کد مطلب: ۱۰۵۳۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد

کوتاه

قاتل فراری به‌دام افتاد
فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری قاتل فراری در عملیات ماموران کلانتری 11 بهشت فاطمه خبر داد. سرهنگ سعید یوسفی‌فعال اظهارداشت: ماموران با انجام بررسی‌های تخصصی پی بردند که قاتل فراری که پس از ارتکاب قتل در شهرستان مشهد، 5 سال متواری بوده است، در منزلی در محله زرناس شهر اردبیل مخفی شده است. وی با اشاره به هماهنگی قضائی افزود: ماموران کلانتری 11 بهشت فاطمه در یک عملیات هوشمندانه و مقتدرانه قاتل را در حالی که قصد فرار مجدد داشت را دستگیر کردند. فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل تصریح کرد: قاتل در بازجویی‌های پلیس انگیزه خود از ارتکاب جرم را اختلاف مالی با مقتول عنوان کرد. سرهنگ یوسفی‌فعال با بیان اینکه قاتل جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: پلیس حافظ جان، مال و نظم و آرامش مردم است و همه توان و تلاش خود را برای برقراری امنیت به‌کار می‌گیرد و از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری موبایل‌قاپ حرفه‌ای
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت سرقتی و پلاک مخدوش اقدام به موبایل‌قاپی می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد. سرهنگ حسین مافی، بیان داشت: ماموران کلانتری ستارخان در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان جلال آل‌احمد به یکدستگاه موتورسیکلت دوترک با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند. وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت مردی که در خیابان در حال استفاده از تلفن‌همراه خود بود رفته و تلفن‌همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند. این مقام انتظامی به اقدامات پیش‌دستانه پلیس و آمادگی هرچه تمام‌تر مأموران کلانتری اشاره کرد و افزود: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی و ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهمان متوقف شد. سرهنگ مافی ادامه داد: یکی از متهمان برای فرار به مأموران حمله‌ور که با هوشمندی مأموران و شگردهای پلیسی متهم زمینگیر و دستگیر، ولی همدست وی موفق به فرار ‌شد. سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه در بررسی‌های بیشتر از متهم 2 دستگاه تلفن‌همراه کشف شد، گفت: با انتقال متهم به مقر پلیس مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد در امر سرقت است.

سارق طلافروشی دستگیر شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میامی از دستگیری سارق تنها طلا فروشی این شهرستان خبر داد. فرشید صفدری در گفت‌وگو با «مهر»، بیان کرد: سارق چندی قبل از طریق حفر تونل توانسته بود وارد طلافروشی شود و سرقت خود را انجام دهد. وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع در شهرستان کوچک میامی، بلافاصله این موضوع در دستور کار مسئولان انتظامی و قضائی شهرستان قرار گرفت و پرونده به‌صورت جدی دنبال شد. دادستان میامی بیان کرد: با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات اطلاعاتی مأموران نیروی انتظامی شهرستان میامی مخفیگاه این سارق در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و در نهایت دستگیر شد. صفدری با بیان اینکه با توجه به تبعات اجتماعی این موضوع مجازات سنگینی در انتظار نامبرده خواهد بود، تاکید کرد: دستگاه قضائی با جرائمی از این دست با جدیت برخورد خواهد کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار