| کد مطلب: ۱۰۳۷۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد

مابقی وزرای ناکارآمد جسـارت استعفـا داشتـه بـاشند

استعفاي وزيرکار سبب شد تا برخي نمايندگان مجلس از وزراي ديگر که عملکردشان از نظر آنها مظلوب نيست، بخواهند که استعفا دهند. يک نماينده مجلس گفت: انتظار داريم مابقي وزراي ناکارآمد به‌ويژه وزير صنعت، معدن و تجارت مانند وزيرکار استعفا دهد. شهريار حيدري اجراي رتبه‌بندي معلمان و همسان‌سازي حقوق بازنشستگان را ضروري دانست و با تذکر به رئيس‌جمهور درخصوص کارکرد و عملکرد وزير صمت، افزود: متاسفانه اين وزارتخانه به يک وزارتخانه ناکارآمد تبديل شده است، ضمن آنکه از وزيرکار که خود استعفا کرد تشکر مي‌کنيم. شهريار حيدري ادامه داد: آقاي رئيس‌جمهور يا معاونان پارلماني را در وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها حذف کنيد يا اختيار دهيد، چرا که در حال حاضر معاونان پارلماني صرفا نقش رابط را دارند نه معاون.

احمد مهدوي‌دامغاني از بزرگان حوزه پژوهشگري بود که چند روز قبل درگذشت. يک فعال سياسي نوشت: جالب است بدانيد منزل مسکوني دکتر احمد مهدوي ‌دامغاني تا الان از مصادره درنيامده است، اين استاد تا روز‌هاي آخر عمر با گرفتاري و سختي روي ويلچر به دانشگاه مي‌رفتند. صادق خرازي افزود: دو هفته پيش حالشان خوب نبود درخواست داشت که اگر فوت کردم من را به مشهد ببريد خداوند خير دنيا و آخرت به سفير بامرام و معرفت دکتر روانچي بدهد که همه کاري کردند تا ا‌ن‌شاا... اين امر محقق شود. ناصر، فريده و زهرا خانم فرزندان استاد، چون پدر در اوج مناعت طبع زندگي مي‌کنند از مسئولان درخواست عاجزانه دارم که مشکلات اين استاد که در زمان حياتش حل نشد، حداقل در دوران وفات براي فرزندانشان گره‌گشايي شود.

قطعنامه شوراي حکام تاثيري در فعاليت‌هاي ايران ندارد و نبايد آن را جدي گرفت. يک نماينده مجلس در مورد قطعنامه آژانس بين‌المللي انرژي اتمي و تاثير آن بر مذاکرات گفت: اين قطعنامه بيشتر فني بود اما آنها سياسي‌اش کردند آنها بازديد کردند، گزارش تهيه کردند و معلوم نيست چه ضرورتي دارد که چنين قطعنامه‌اي صادر کنند. قطعا اين قطعنامه بر مذاکرات تاثيري ندارد. سردار اسماعيل کوثري با بيان اين مطلب افزود: البته چنين رفتارهاي از اينها که مصوبات برجام را هم قبول ندارند بعيد نبود. کاملا روشن است که ما به تمام تعهدات برجامي‌مان عمل کرديم آنها نيز بازديد کردند، الان که مي‌خواهند برگردند و بايد به تعهداتشان عمل کنند چنين بهانه‌هاي را مي‌آورند. وي ادامه داد: ما ديگر براي مذاکره، مذاکره نمي‌کنيم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار