| کد مطلب: ۱۰۴۲۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد

کوتــاه

صدور پروانه نمايش 3 فيلم

شوراي پروانه نمايش فيلم‌هاي سينمايي با صدور پروانه نمايش 3 فيلم موافقت کرد. به گزارش روابط عمومي سازمان امور سينمايي و سمعي بصري، شوراي پروانه نمايش فيلم‌هاي سينمايي در جلسه اخير با صدور پروانه نمايش براي فيلم‌هاي «نبودن» به تهيه‌کنندگي و کارگرداني علي مصفا و «روياي کاغذي» به تهيه‌کنندگي و کارگرداني علي عطشاني موافقت کرد. همچنين پروانه نمايش «روشن» به تهيه‌کنندگي و کارگرداني سيد روح‌ا... حجازي صادر شد. داستان فيلم «روشن» درباره مردي است که عاشق بازيگري و عشق سينماست. او در خانه‌اي کوچک زندگي ساده‌اي دارد و يکي از خانه‌هاي برج‌هاي اطراف تهران را پيش خريد کرده است، اما سازندگان برج بدقولي مي‌کنند و او و خانواده‌اش در شرايط بدي قرار مي‌گيرند.

تمديد کنسرت «همراه با خاطره‌ها»

کنسرت «همراه با خاطره‌ها» به آهنگسازي و رهبري ارکستر مجيد انتظامي براي يک شب ديگر نيز تمديد شد. به گزارش روابط عمومي بنياد فرهنگي هنري رودکي، با استقبال مخاطبان از 4 شب رويداد موسيقايي «همراه با خاطره‌ها»، اين اجرا براي يک شب ديگر تمديد شد. ارکستر ملي ايران به رهبري مجيد انتظامي در دهه اول مهرماه و به مناسبت هفته دفاع مقدس روي صحنه مي‌رود. پيش از اين قرار بود «همراه با خاطره‌ها» در روزهاي 6 تا 8 مهرماه به صحنه رود که با اتمام بليت‌هاي اجرا، اين رويداد براي روزهاي نهم و سپس دهم مهرماه نيز تمديد شد. گروه کر بنياد رودکي به رهبري رازميک اوحانيان، ارکستر ملي ايران را در اين اجراها همراهي مي‌کند. در اين رويداد خاطره‌انگيزترين آثار مجيد انتظامي نواخته مي‌شود. رويداد موسيقايي «همراه با خاطره‌ها» از 6 تا 10 مهرماه ساعت 21 در تالاروحدت اجرا مي‌شود.

«استاد» مقابل دوربين مي‌رود

فيلم سينمايي «استاد» به کارگرداني سيدعماد حسيني و تهيه‌کنندگي بهروز افخمي به زودي کليد مي‌خورد. فيلم سينمايي «استاد» که چندي پيش پروانه ساخت خود را دريافت کرده، به‌زودي مقابل دوربين مي‌رود. «استاد» اولين تجربه کارگرداني فيلم بلند سيدعماد حسيني است که بهروز افخمي تهيه‌کنندگي آن را بر عهده دارد و محمدرضا اصلاني و محمدحسين مهدويان، مشاور کارگردان اين پروژه هستند. فيلمنامه‌ اين اثر را پيام لاريان و عماد حسيني نوشته‌اند و برداشت آزادي از نمايشنامه «اولئانا» اثر ديويد ممت است. سيدعماد حسيني عضو هيات علمي دانشگاه است و تاکنون در جشنواره‌هاي سينمايي متعددي حضور داشته است. يکي از شاخص‌ترين آثار او «تهران، خاني‌آباد، 1366» نام دارد که در جشنواره‌هاي سينماي پنهان نيويورک، اکشن آن فيلم کاليفرنيا و... به نمايش درآمده و جوايزي کسب کرده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار