| کد مطلب: ۱۰۲۹۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد

محدودیتی برای بانوان در ایران وجود ندارد

سمیرا ایمانی‌فولادی با پیوستـــن به تیم والیبال پورتو پرتغال حالا نخستین مربی بانوی ایرانی است که به‌عنوان لژیونر در یک لیگ معتبر اروپایی مربیگری خواهد کرد. ایمانی از دو ماه گذشته با امضای قراردادی به کادرفنی پورتو ملحق شد.
برنامه شما در پورتو چیست؟
تمرینات در این روزها در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام می‌شود، تیم اصلی پورتو تمریناتش از هفته گذشته استارت خورد و من هم قرار است در این تیم به‌عنوان کمک مربی در کنار تیم باشم و به سرمربی کمک کنم؛ هفته گذشته هم از تمـــرینات مینی والیبال، زیر ۱۶ سال، جوانان و زیر ۲۱ سال پورتو بازدید کردم.
چه اتفاقی افتاد تصمیم گرفتید به اروپا بروید؟
خیلی علاقه‌مند بودم که بتوانم در عرصه‌های بین‌المللی مربیگری کنم، پیشنهادات زیادی داشتم، اما پیشنهاد پورتو جزو درخواست‌هایی بود که به‌طورجدی به آن فکر کردم و از این بابت خوشحال بودم که می‌توانم در پرتغال فعالیت کنم.
شما نخستین بانوی مربی لژیونر ایران هستید؛ حس فوق‌العاده‌ای دارید همین‌طور است؟
من نخستین مربی بانوی ایرانی هستم که به اروپا آمده‌ام، دوست دارم خوش‌ بدرخشم و کلیه تجربیاتی که اینجا می‌توانم به‌دست بیاورم را به دیگر مربیان ایرانی منتقل کنم.
آیا محدودیت‌هایی در ایران بوده که اینجا برای فعالیت شما وجود نداشته باشد؟
محدودیتی در ایران وجـــود نداشت، فرق ایران با اروپا این است که اینجا به ورزش بانوان اهمیت خیلی بیشتری داده می‌شود و حتی بازی‌هایشان پخش‌زنده دارد و بدون هیچ محدودیتی دیدارها از طریق تلویزیون پخش می‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار