| کد مطلب: ۱۰۰۹۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد

کوتــاه

«نوروزرنگی» سریال نوروز
مجموعه‌ تلویزیونی «نوروزرنگی» به نگــارش و کارگردانی علی مسعـودی و تهیه‌کنـندگی علی‌اکبــر تحویلیـان در نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، این مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی و اجتماعی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید می‌شود و با لهجه و گویش مشهدی پخش خواهد شد. رابعه اسکوبی، جواد خواجوی، یوسف تیموری، علی مسعودی و... در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش می‌کنند.

پایان فیلمبرداری «رد و بدل»
فیلمبرداری فیلم کوتاه «ردوبدل» به کارگردانی برزان رستمی به پایان رسید. فیلمبرداری فیلم کوتاه «ردوبدل» به کارگردانی و نویسندگی برزان رستمی در تهران به اتمام رسید. فیلم کوتاه «ردوبدل» یک درام اجتماعی است. سایر عوامل این فیلم عبارتنداز: تهیه‌کنندگان: وحید جبارزاده، اباصلت سلیمان‌نژاد، مجری طرح: موسسه هفتمین شهر هنرایرانیان، بازیگران: حسین فلاح، سوگل طهماسبی، سامرند معروفی، امیر ستوده، شراره منصورآبادی، بتی قربانی، صالح علوی‌زاده، رضا مرشد، محمدرضا خادمی، مدیرفیلمبرداری: آریو متوقع مشاور هنری پروژه: شهرزاد حسنین و دستیار کارگردان: حامد دین‌محمدی

«نقطه‌چین» مدیری در آی‌فیلم
پخش مجموعه تلویزیونی «نقطه‌چین» به کارگردانی مهران مدیری، از روز دوشنبه، ۱۱ اسفند از آی‌فیلم فارسی آغاز می‌شود. به‌ گزارش روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، «نقطه‌چین» اولین‌بار در سال‌های ۱۳۸۲ و ۱۳۸۳ از شبکه سه سیما پخش شده و مهران مدیری، رضا شفیعی‌جم، سحر جعفری، سحر ولدبیگی، سعید پیردوست، سیامک انصاری، محمدرضا هدایتی، ساعد هدایتی و سیدجواد رضویان از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش کرده‌اند. داستان «نقطه‌چین» درباره ساکنان یک آپارتمان 3 ‌واحدی است. 2 باجناق به‌نام‌های «اردل» و «بامشاد» در شرکت منچولباف که متعلق به پدرزن آنهاست با یکدیگر همکار هستند. این همکاری دو باجناق علاوه ‌بر مشکلاتی که برای این شرکت پیش آورده، باعث شده منیژه و مژده همسران آنها دچار مشکلاتی شوند. آی‌فیلم این سریال را ساعت ۱۸ هر روز پخش می‌کند و تکرار آن را در ساعت‌های ۲ بامداد و ۱۰ صبح نمایش می‌دهد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار