| کد مطلب: ۱۰۹۷۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد

استاندار کرمان:

مناسب سازی زیرساخت‌های پستی توسعه خدمات را به همراه دارد

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان با اشاره به سیر صعودی فناوری بیان داشت: «شرکت ملی پست برای هدف گذاری وتوسعه خدمات نوین احتیاج به زیرساخت‌های مناسب و جدید دارد.»

مناسب سازی زیرساخت‌های پستی توسعه خدمات را به همراه دارد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست، استاندارکرمان در دیدار سرپرست پست استان با اشاره به اینکه زندگی در دنیای مجازی نیازمند ملزوماتی است، گفت: با توجه به افزایش رو به رشد خرید فروش های اینترنتی ظرفیت‌های شبکه پستی کشور هم باید افزایش یابد.

فداکار با تاکید بر اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص خدماتی که  مجموعه پست کشور برای رفاه آنان ارائه می‌دهد، اظهار داشت: مردم در صورت آشنایی با انواع خدمات پستی مطمئنا استقبال بیشتری از آن خواهند داشت.

وی تاکید کرد: برای نیل به اهداف وتوسعه خدمات نوین پستی، توسعه زیرساخت لازم است که این مهم باید از ظرفیت های استانی وملی تامین شود ودر مناطق کم برخوردار تسری پیدا کند.

استاندار کرمان با اشاره به پهناوری سطح  استان بیان داشت: استان کرمان ظرفیت مناسبی در کسب و کارهای اینترنتی دارد که پست می تواند با توسعه خدمات به ویژه در نقاط روستایی و  کم برخودار، سطح معیشت مردم را افزایش داده وخدمات خود را گسترش دهد.

در ادامه سعید مقیمی نژاد سرپرست پست استان کرمان گزارشی از عملکرد پست استان در سال جاری ارائه نمود.

مقیمی نژاد با اشاره برنامه های در دست اقدام پست استان افزود: به منظور افزایش سرعت توزیع مرسولات وجلب رضایت هم استانی ها دفاتر و نواحی جدید پستی راه اندازی می شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار