| کد مطلب: ۱۰۶۶۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد

انواع بیمه آتش سوزی پارسیان برای کسب و کارها

شرکت بیمه پارسیان اقدام به ارایه 9 طرح بیمه آتش سوزی با توجه به نیاز مشتریان خود کرده است که عبارتند از: بیمه آتش سوزی واحدهای مسکونی (اعم از منازل و مجتمع ها)، واحدهای صنعتی، تجاری، اداری، کارگاه و انبارها.

انواع بیمه آتش سوزی پارسیان برای کسب و کارها

آرمان ملی آنلاین - در این طرح ها علاوه بر خسارت آتش سوزی، حوادث و بلایای طبیعی نیز تحت پوشش قرار می گیرد. در این مطلب به معرفی طرح های بیمه پارسیان برای کسب و کارها می پردازیم. برای اطلاع از طرح های بیمه آتش سوزی پارسیان برای افراد و خانوارها نیز می توانید مطلب «صفر تا صد بیمه آتش سوزی پارسیان برای افراد و خانوارها» را مطالعه بفرمایید.

1. بیمه آتش سوزی مراکز صنعتی

مراکز صنعتی می توانند با خرید این نوع بیمه نامه، دارایی های خود اعم از ساختمان، ماشین آلات، موجودی کالا، موجودی مواد اولیه، اثاثیه و... را در قبال خطرات آتش سوزی، صاعقه و انفجار تحت پوشش قرار دهند. البته خطراتی همچون: زلزله، سیل و طوفان، ترکیدگی لوله آب، ضایعات ناشی از برف و باران و سنگینی برف، انفجار و دفرمه شدن ظروف تحت فشار، سقوط هواپیما، آشوب، بلوا، اعتصاب و همچنین هزینه پاکسازی و جمع آوری ضایعات پس از وقوع حوادث مشمول بیمه نامه را نیز می تواند به این بیمه نامه اضافه کرد.

2.  بیمه آتش سوزی مراکز غیر صنعتی

صاحبان کسب و کار می توانند با خرید این طرح، کارگاه، انبار، فروشگاه و محل کسب و کار خود را در مقابل بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه تحت پوشش بیمه قرار دهند. البته خطراتی همچون: زلزله، سیل و طوفان، ترکیدگی لوله آب، ضایعات ناشی از برف و باران و سنگینی برف، سقوط هواپیما، آشوب، بلوا و اعتصاب و همچنین هزینه پاکسازی و جمع آوری ضایعات پس از وقوع حوادث مشمول بیمه نامه را نیز می توان به این بیمه نامه افزود.

 

3.  بیمه مرهونات بانکی بیمه پارسیان

وقتی فرد حقیقی یا حقوقی برای دریافت وام به بانک مراجعه می کنند، بانک از او فاکتور خرید دستگاه یا وسیله را مطالبه می‌کند تا طبق آن هم تسهیلات در اختیار وی قرار دهد و هم متناسب با آن تسهیلات، بیمه از ایشان مطالبه کند. بنابراین کلیه افراد حقیقی و حقوقی برای دریافت وام از بانک نیاز به ارایه بیمه نامه آتش سوزی دارند. در این راستا شرکت بیمه پارسیان، سرمایه مرهونه شما را در صورتی که تحت شرایط بیمه آتش سوزی دچار حادثه شود، بیمه می‌کند.

 

4. بیمه آتش سوزی طرح اصناف

صاحبان کسب و کارهای خرد و فروشگاه ها و مغازه داران می توانند ساختمان، اثاثیه و موجودی واقع در محل کار خود را در برابر خطراتی همچون: آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار، ضایعات ناشی از بارش باران و ذوب برف، سیل، سنگینی برف، توفان، مسئولیت ناشی از آتش سوزی و انفجار، زلزله و هزینه پاکسازی پس از وقوع حوادث مشمول بیمه نامه تحت پوشش بیمه قرار دهند.

صدور این بیمه نامه بدون نیاز به اخذ مجوز سیستمی و در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به بازدید اولیه انجام می پذیرد.

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، این بیمه نامه برای واحدهای با عمر بیشتر از 30 سال و یا با سازه چوبی و خشت و گلی و یا برای واحدهایی که در فاصله کمتر از 200 متری رودخانه ها و مسیل ها قرار دارند، ارایه نمی شود. همچنین اگر کسب و کاری در 5 سال گذشته دارای سوابق خسارتی بوده نیز مشمول این طرح قرار نخواهد داشت.

پوشش ها، سرمایه ها و حق بیمه هریک از طرح ها طبق جدول ذیل است:

01

حق بیمه، بیمه نامه های طرح اصناف نیز مشمول تخفیفات ویژه ای می شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار