| کد مطلب: ۱۰۷۰۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد

حضور زنان برای تماشای بازی پرسپولیس مشروط شد!

هواداران می‌توانند دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس را از نزدیک تماشا کنند.

حضور زنان برای تماشای بازی پرسپولیس مشروط شد!

به گزارش آرمان ملی، حسین باجیوند رئیس هیات فوتبال استان قزوین درباره وضعیت حضور تماشاگران در دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس گفت: ورود هواداران به ورزشگاه سردار آزادگان قزوین مشکلی ندارد. سامانه بلیت‌فروشی از ساعاتی بعد شروع به کار می‌کند و ما از سامانه باشگاه شمس آذر استفاده کردیم.

وی در مورد درصد ورود هواداران تیم پرسپولیس به ورزشگاه خاطرنشان کرد: تلاش کردیم مسئله نسبت ۹۰ به ۱۰ درصد ورود تماشاگران به ورزشگاه را رعایت کنیم. کنترل این موضوع در اختیار ما نیست و لازم است خود دوستان چنین نکته‌ای را رعایت کنند.

رییس هیات فوتبال استان قزوین درباره حضور بانوان تماشاگر در ورزشگاه گفت: گیت ورودی ما دچار مشکل شده و درصدد حل آن هستیم. اگر این مشکل حل شود، ورود بانوان به ورزشگاه سردار آزادگان بدون مانع خواهد بود. شرایط ورود بانوان تا ۵۰۰ نفر را داریم و ساختار ما پاسخگوی تعداد بیشتری نیست. مقامات استان قزوین اعتباری در نظر گرفته‌اند تا مشکل صندلی‌ها برطرف شود و اگر این اتفاق بیفتد، بانوان حضور بیشتری در ورزشگاه خواهند داشت.

تیم‌های پیکان و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۵۰ فردا (پنجشنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم می‌روند.

 

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار