| کد مطلب: ۱۰۶۴۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد

بازیکن تازه‌وارد استقلال بی‌توجه به ثبت قرارداد فقط تمرین می‌کند | سرنوشت این بازیکن در دست سازمان لیگ

محمدرضا خالدآبادی دروازه بان استقلال که جزو خریدهای جدید تیم است با وجود نامشخص بودن وضعیت خود و شایعاتی که می شنود، از انجام تمرینات دست نمی کشد.

بازیکن تازه‌وارد استقلال بی‌توجه به ثبت قرارداد فقط تمرین می‌کند | سرنوشت این بازیکن در دست سازمان لیگ

به گزارش آرمان ملی آنلاین، محمدرضا خالدآبادی یکی از بازیکنان تازه وارد استقلال است که هنوز وضعیتش مشخص نیست. این دروازه بان که با امیدهای فراوان از هوادار راهی استقلال شد، هنوز قراردادش ثبت نشده ومشخص نیست چه شرایطی را تجربه خواهد کرد.

به نقل از ورزش سه، خالدآبادی 22 ساله که برای پر نکردن لیست بزرگسال استقلال توسط دروازه بان دوم به جمع آبی ها ملحق شد ، این روزها شایعات زیادی را تحمل می کند. درباره او گفته می شود که احتمال جدایی اش از استقلال وجود دارد.

خالدآبادی با وجود اینکه فعلا مجوز حضور در مسابقات استقلال را ندارد، بی توجه به شایعات در تمرینات کارش را جلو می برد اما وضعیت او روشن نیست. مدیران باشگاه استقلال به بهانه اینکه قراردادهایشان از سقف بودجه بالا زده، هنوز تصمیمی درباره خالدآبادی و چند بازیکن دیگر نگرفتند.

خالدآبادی با قراردادی سه ساله و بلند مدت به استقلال پیوسته و به همین خاطر احتمال جدایی او و رفتن به تیمی دیگر به صورت قرضی وجود دارد؛ البته که این مساله منوط به رضایت جواد نکونام است و باید دید در روزهای آینده او چه وضعیتی پیدا می کند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار