| کد مطلب: ۱۰۶۳۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد

با دروازه‌بان اول استقلال در فصل جدید آشنا شوید + عکس

با جذب محمدرضا خالدآبادی به عنوان دروازه‌بان جدید تیم استقلال حالا رقابت برای انتخاب گلر اول این تیم به یک رقابت جذاب تبدیل شده و همه منتظرند تا ببینند، سرانجام از میان خالدآبادی و سید حسین حسینی کدام یک به عنوان دروازه‌بان فیکس تیم درون دروازه آبی‌ها در لیگ می‌ایستد؟

با دروازه‌بان اول استقلال در فصل جدید آشنا شوید + عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، محمدرضا خالدآبادی که با درخشش در ترکیب فصل گذشته هوادار توانست به گلر اصلی تیم امید تبدیل شود، در دربی سرخابی ها، حضور در تیم نکونام را پذیرفت و این روزها با انگیزه های فراوان در تمرین استقلال حضور دارد. سنگربانی که می خواهد شماره یک تیم در فصل جدید باشد.

خالدآبادی که با وسواس خاص و حواشی فراوانی تیم این فصلش را انتخاب کرده، امیدوار به درخشش با لباس آبی هاست اما در این راه رقیب سرسختی یعنی سیدحسین حسینی را پیش رو دارد.

جالب است بدانید سیدحسین حسینی از لیگ نوزدهم تا همین فصل گذشته، سنگربان فیکس استقلال در هفته اول مسابقات بوده است. روند مثبتی که احتمال دارد توسط گلر تیم ملی امید شکسته شود.

محمدرضا خالدآبادی

حسینی در هفته نخست لیگ نوزدهم با کاشته دقیقه نودی اتابک زارعی و در دیدار برابر ماشین سازی به تلخ ترین شکل ممکن کلین شیت را از دست داد. در هفته اول فصل بیستم اما حسینی شروع خوبی داشت و موفق شد در روز برتری دو بر صفر استقلال برابر مس رفسنجان، دروازه اش را بسته نگه دارد.

اولین هفته لیگ بیست و یکم هم برای کاپیتان آبی ها شیرین بود و در برد یک بر صفر مقابل هوادار، او گلی دریافت نکرد تا فصل جدید به خوبی برای او آغاز شود. فصل قبل اما سیدحسین شروع خوبی نداشت و با شکست دو بر صفر برابر سپاهان از ثبت کلین شیت جا ماند.

سید حسین حسینی

باید دید در روزهای باقی مانده تا دیدار استقلال و صنعت نفت، جواد نکونام تصمیم به استفاده از کدام بازیکن در خط دروازه استقلال می گیرد. آیا سید حسین پنجمین فصل متوالی شماره یک استقلال خواهد بود یا خالدآبادی جوان به این رویه پایان می‌دهد؟ باید تا روز جمعه منتظر بمانیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار