| کد مطلب: ۱۰۶۴۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد

یک رجزخوان دیگر برای حسن یزدانی پیدا شد | فقط در فکر انتقام هستم

حریف روسی حسن یزدانی از طعم تلخ سه شکست برابر این ستاره کشتی ایران گفته و می‌گوید که در فکر انتقام است

یک رجزخوان دیگر برای حسن یزدانی پیدا شد | فقط در فکر انتقام هستم

به گزارش آرمان ملی آنلاین، به جز دیوید تیلور که در سال‌های اخیر نبردش با حسن یزدانی به یک مبارزه خاص تبدیل شده، شاید کمتر کشتی گیری در وزن 86 کیلوگرم توانسته به نابغه جویباری کشتی ایران نزدیک شود. 

به نقل از ورزش سه، آرتور نایفونوف شاید تنها کشتی گیری بوده که در این وزن به جز تیلور کمی یزدانی را به دردسر انداخته و در نیمه نهایی المپیک توکیو هم مبارزه نسبتا نزدیکی را با او به نمایش گذاشته است. 

نایفونوف در مسابقات جهانی ۲۰۱۹، المپیک ۲۰۲۰ و جهانی ۲۰۲۱ با یزدانی رقابت کرده و در سه مسابقه پیاپی طعم شکست را چشیده، اما او حالا در آستانه بازگشت روس‌ها به رقابت‌های جهانی از انگیزه‌های بزرگ خود برای شکست حسن یزدانی می‌گوید. 

البته که آرتور نایفونوف در مسابقات قهرمانی روسیه نتوانست ملی پوش شود و احتمالا شانسی برای رویارویی با یزدانی در سال 2023 نخواهد داشت. او درباره وضعیت فعلی خود می‌گوید: "منتظر تورنمنت بعدی هستم و بیکار نخواهم ماند. امروز نفر اول تیم ملی نیستم، زمین خوردم اما باز هم می‌خواهم پر قدرت برگردم. من واقعا می‌خواهم انتقام بگیرم، بنابراین شما باید در هر لحظه آماده باشید و خود را در شرایط رقابت نگه دارید."

این کشتی گیر روسی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه دوست دارید حریف شما در یک رقابت جدی و بین‌المللی چه کسی باشد، گفت: "دیوید تیلور قهرمان المپیک توکیو شد اما من دوست دارم با حسن یزدانی کشتی بگیرم. این کشتی‌گیر ۳ بار مرا شکست داده است؛ ۲ بار در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جهانی و یک بار نیمه‌نهایی المپیک. او رویاهای مرا گرفت اما فکر می‌کنم ما دوباره با هم کشتی می‌گیریم و من انتقام می‌گیرم."

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار