| کد مطلب: ۱۰۶۲۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد

حریف طلبیدن تراکتور بعد از یک اردوی تدارکاتی مثبت | از هفته اول رقیب می‌طلبیم

مربی تراکتور ضمن تمجید از بازکنان این تیم گفت: تراکتور از هفته نخست برای پیروزی و صدرنشینی خواهد جنگید و من این اطمینان را به هواداران می‌دهم.

حریف طلبیدن تراکتور بعد از یک اردوی تدارکاتی مثبت | از هفته اول رقیب می‌طلبیم

گزارش آرمان ملی آنلاین، اردوی تراکتور در حالی به پایان رسید که نقل و انتقالات این تیم همچنان ادامه دارد. محمد نصرتی تنها دستیار ایرانی پاکو خمس است که به دلیل سابقه حضور در این تیم و شناخت هواداران نسبت به او، به شدت مورد سوال قرار می‌گیرد.

به نقل از ورزش سه، نصرتی پیرامون اردوی ترکیه گفت: اردوی بسیار خوبی داشتیم. تمرینات را در سه نوبت برگزار کردیم و سه بازی دوستانه هم داشتیم و فکر می‌کنم بخش بزرگی از آماده‌سازی را پشت سر گذاشتیم. اما به نظرم این دوره اخیر که در تبریز داریم هم بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: باتوجه به تغییرات زیادی که داشتیم، باید بیشتر بازی کنیم و هماهنگی بیشتری را به دست بیاوریم. به همین دلیل فکر می‌کنم بازی با پیکان و بازی دوستانه آخر از اهمیت زیادی برخوردار است و در طول لیگ برتر هم هر هفته آماده‌تر خواهیم شد.

مربی تراکتور با تمجید از بازیکنان این تیم عنوان کرد: جا دارد از تمام بازیکنانی که در اردوی ترکیه تلاش کردند، تشکر کنم. تمرینات به قدری شدید بود که بازیکنان برای شام دیگر نا نداشتند به سالن بیایند، اما تا آخرین روز تمام خواسته‌های کادرفنی را انجام دادند.

او در پاسخ به سوالات پیرامون نقل و انتقالات تراکتور، توضیح داد: به هر حال تاکنون بازیکنان خوبی با نظر آقای خمس و مشورت آقای خواکین جذب شدند و فکر می‌کنم یک مهاجم خارجی هم به تراکتور بیاید. به هر حال مسئولان باشگاه زحمت خودشان را کشیدند و در حال تلاش هستند و امیدوارم به خواسته هواداران پاسخ بدهند.

نصرتی در پاسخ به این سوال که با توجه به تغییرات آیا تراکتور از هفته اول آماده خواهد بود، اظهار داشت: تراکتور از هفته نخست برای پیروزی و صدرنشینی خواهد جنگید و من این اطمینان را به هواداران می‌دهم. تیم بسیار خوبی داریم و به نظرم با حمایت هواداران، می‌توانیم کارهای بزرگی را انجام بدهیم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار