| کد مطلب: ۱۰۶۲۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد

پیروزی تیم ملی زنان سوئد در مقابل آفریقای جنوبی

تیم ملی سوئد با نتیجه 1-2 موفق شد یک پیروزی حساس و شیرین را برابر آفریقای جنوبی به دست آورد.

پیروزی تیم ملی زنان سوئد در مقابل آفریقای جنوبی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، تیم ملی زنان سوئد صبح امروز در اولین دیدارش از مرحله گروهی جام جهانی 2023 به مصاف تیم ملی آفریقای جنوبی رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

ورزش سهدو تیم در نیمه اول فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند که از آن استفاده نکردند و گل اول این بازی در ابتدای نیمه دوم در دقیقه 48 توسط هیلدا ماگایا برای آفریقای جنوبی به ثمر رسید تا این تیم را از حریفش پیش بیاندازد. 

اما این برتری زیاد دوام نداشت و در دقیقه 65 بود که فریدولینا رولفو توانست بازی را به تساوی بکشاند و سوئد را به کسب امتیاز در این بازی امیدوار کند. 

در ادامه بازی نسبتا پایاپای دنبال می‌شد و هر دو تیم فرصت‌هایی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما هیچ یک موفق به باز کردن دروازه دیگری نشد. 

در حالی که به نظر می‌رسید بازی قرار است با همین نتیجه مساوی به پایان برسد، این آماندا ایلستت بود که موفق شد در دقیقه 90 بار دیگر دروازه آفریقای جنوبی را باز کند و سه امتیاز این دیدار را برای تیم ملی کشورش به ارمغان بیاورد. 

1900914

این پیروزی مطمئنا در ادامه مسیر اهمیت خاصی برای سوئد خواهد داشت و آنها را برای دو دیدار برابر ایتالیا و آرژانتین امیدوار خواهد کرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار