| کد مطلب: ۱۰۶۱۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد

افتتاحیه بزرگترین جام‌جهانی زنان تاریخ برگزار شد

جام جهانی 2023 زنان از امروز (29 تیر) به میزبانی دو کشور استرالیا و نیوزلند آغاز شد و به مدت یک ماه به طول خواهد انجامید.

افتتاحیه بزرگترین جام‌جهانی زنان تاریخ برگزار شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مراسم افتتاحیه این مسابقات ساعتی پیش از انجام دو دیدار نخست در ورزشگاه ادن پارک اوکلند برگزار شد.

به نقل از ورزش سه، این مراسم یکی از پرتماشاگرترین افتتاحیه های تاریخ جام جهانی زنان بود که حدود 40 هزار نفر از آن دیدن کردند.

اتومبیل‌ها و اتوبوس‌هایی که هواداران را به بازی افتتاحیه جام جهانی زنان در ادن پارک اوکلند می‌بردند، با تأخیر ترافیکی مواجه شدند که بخشی از آن به دلیل بسته شدن جاده‌ها ناشی از تیراندازی اخیری بود که به مرگ حداقل دو نفر منجر شد.

مراسم افتتاحیه در بزرگترین ورزشگاه کشور نیوزلند و در هوای سرد زمستانی شهر اوکلند برگزار شد. این مراسم حدود 15 دقیقه به طول انجامید و شامل اجرای نمایش های محلی استرالیا و نیوزلند برای حاضرین می شد.

مالرات، خواننده استرالیایی همراه با بنی نیوزیلندی آهنگ رسمی این دوره از مسابقات (Do It Again) را برای حاضرین اجرا کردند.

این دوره از جام جهانی زنان برای اولین بار با حضور 32 تیم برگزار می شود که در 8 گروه 4 تیمی باهم به رقابت می پردازند. افزایش تعداد سهمیه تیم های حاضر باعث حضور کشورهایی در این دوره شده که تا کنون تجربه حضور در جام جهانی را نداشتند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار