| کد مطلب: ۱۰۶۱۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد

تیراندازی در نیوزلند برگزاری جام جهانی را به وقفه می اندازد؟

ساعاتی پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی زنان که میزبانی آن بر عهده نیوزیلند و استرالیا خواهد بود، سه نفر در اثر تیراندازی جان باختند.

تیراندازی در نیوزلند برگزاری جام جهانی را به وقفه می اندازد؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، چند ساعت پیش از افتتاحیه جام جهانی فوتبال زنان در نیوزیلند، سه نفر در اثر تیراندازی در مرکز شهر اوکلند جان باختند.

به نقل از ورزش سه، در این حادثه شش نفر از جمله یک پلیس هم زخمی شدند تا ابهاماتی در خصوص امنیت این کشور برای برگزاری مسابقات ایجاد شود.

این حادثه واکنش کریس هیپکینز، نخست وزیر نیوزیلند، را به دنبال داشت و او اعلام کرد هیچ تهدیدی برای امنیت ملی وجود ندارد و جام جهانی طبق برنامه آغاز خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد: سطح تهدید امنیت ملی نیوزیلند تغییر نکرده و پلیس خطر را برطرف کرده است. تمام افراد مرتبط با حادثه تیراندازی دستگیر شدند و هیچ فرد دیگری با این اتفاق در ارتباط نیست. دولت رایزنی‌هایی را با مسئولان فیفا انجام داده و این مسابقات برگزار خواهد شد.

سانی پاتل، سرپرست پلیس اوکلند، درباره این اتفاق توضیح داد: فردی که سلاح گرم در اختیار داشت، در اطراف ساختمان حرکت کرد و وقتی به طبقات بالای ساختمان رسید، در آسانسور ماند و کارکنان ما سعی کردند با او درگیر شوند. این مرد گلوله‌های بیشتری شلیک کرد و پس از حادثه جسدش پیدا شد.

او همچنین کشته شدن دو نفر دیگر را نیز تایید کرد و گفت: آنچه اتفاق افتاد مطمئنا باعث نگرانی می‌شود اما ما به مردم اطمینان می دهیم که اوضاع تحت کنترل است و خطری وجود ندارد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار