| کد مطلب: ۱۰۶۰۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد

در تمرین تیم تراکتور در کمپ استانبول چه می‌گذرد؟

تمرینات تیم تراکتورسازی تبریز آغاز شده و پاکو خمس سرمربی این تیم برنامه جالب و خاصی برای بازیکنان در نظر گرفته است.

در تمرین تیم تراکتور در کمپ استانبول چه می‌گذرد؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، تیم تراکتور در حالی کمپ تمرینی خود را در استانبول برپا کرده که پاکو خمس حالا در محلی نزدیکی این شهر تمرینات سفت و سخت بدنسازی را انجام می‌دهد.

با این حال نکته جالب از تمرینات تراکتور این است که آنها در بعضی روزها سه جلسه تمرینی در یک روز را دارند که تعجب بازیکنان را هم به دنبال دارد.

در روزهای سه تمرینی، جلسه نخست ساعت ۷:۳۰ صبح برگزار می‌شود و خمس از بازیکنان می‌خواهد تا نیم ساعت زودتر اتاق‌های خود را ترک کنند و با مصرف تنها یک نوشیدنی به سرعت در زمین چمن حاضر شوند.

پس از آن تمرین با دوندگی آغاز می‌شود و تراکتوری‌ها باید یک مسافت نسبتا طولانی را بدوند تا به این شکل در معرض یک تست آمادگی جسمانی سنگین قرار بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"،این تمرین البته کار با توپ و فعالیت فوتبالی هم دارد که اغلب در بخش پایانی انجام می‌شود و پاکو خمس تلاش می‌کند تا برنامه موردنظر خود را پیش ببرد.

سپس با پایان این تمرین در حوالی ساعت ۹ بازیکنان با ترک زمین به محل صبحانه می‌روند و بعد حدود دو ساعت اجازه استراحت خواهند داشت اما به سرعت تمرین بعدی فرا می‌رسد، این سخت‌ترین روزهای بازیکنان تراکتور است که شاید فصلی خوشایند را برای آنها به همراه داشته باشد...

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار