| کد مطلب: ۱۰۶۰۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد

خبر امیدوارکننده مربی پرسپولیس درباره ماندن بیرانوند | صبر کنید، امشب اتفاقات خوبی می‌افتد

یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس درباره ماندن یا رفتن علیرضا بیرانوند گفت: راجع به علی باید صبر کنیم تا زمان همه چیز را مشخص کند. امیدوارم امشب اتفاقات خوبی بیفتد و هر اتفاقی می‌افتد در نهایت به نفع باشگاه باشد.

خبر امیدوارکننده مربی پرسپولیس درباره ماندن بیرانوند | صبر کنید، امشب اتفاقات خوبی می‌افتد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مهرداد خانبان ساعاتی پیش از آغاز اولین تمرین پرسپولیس در باشگاه حاضر شد و قراردادش را تمدید کرد. او در این خصوص گفت: بله قراردادم برای یک فصل دیگر تمدید شد. شاید با یک یا دو جلسه مذاکره کار انجام نشود اما مشکل خاصی نبود.

او در مورد دیر شروع شدن تمرینات پرسپولیس گفت: از برنامه‌ای که آقا یحیی برنامه ریزی کرده بودند کمی عقب هستیم ولی سعی می‌کنیم با کار بیشتر جبران کنیم. در برنامه‌های آقا یحیی اردوی خارجی بود ولی اینکه مراحل قانونی کار تا کجا پیش رفته را در جریان نیستم.

او در مورد شایعه پیشنهاد از عربستان گفت: یک پیشنهاد کوچک چند هفته پیش داشتم ولی پیگیری نکردم و با افتخار خدمت آقا یحیی و پرسپولیس هستم. از ساعات آینده تمرین شروع می‌شود و الان باید به تمرین برویم.

آنالیزور یحیی در مورد احتمال جدایی بازیکنانی چون گوهری و پریرا گفت: امروز جمع مربی‌ها هستند و آقا یحیی تصمیم نهایی را در مورد بازیکنان می‌گیرند. امیدوارم تمرین با تمام بازیکنانی که قرارداد دارند و در تهران هستند شروع بشود.

 به گزارش "ورزش سه"، او در مورد کار سخت‌تر پرسپولیس با حضور در آسیا بیان کرد: در گذشته هم درگیر چند جام بودیم و کار فشرده‌تر است و به بازیکنان بیشتری نیاز داریم. خیلی مهم است که آمادگی بیشتری داشته باشیم.

او در مورد دگرگون شدن فوتبال آسیا با جذب شدن ستاره‌ها در لیگ عربستان گفت: خیلی سخت است و الان رقابت نابرابر است و آنها منابع و امکانات زیادی دارند و اخیرا هم به آوردن بازیکنان و مربی‌های نامدار روی آوردند و این قطعا به فوتبال‌شان کمک می‌کند. هر هفته وقتی بازیکنان آنجا با ستاره‌ها تنه به تنه شوند از نظر فنی تاثیرگذار است و آینده بهتری دارند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار