| کد مطلب: ۱۰۵۷۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد

مقام پنجمی جهان برای تکواندوی زنان ایران / تیم مردان دوازدهم شدند

رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در باکو در حالی به پایان رسید که تیم های کره جنوبی و ترکیه عناوین قهرمانی تیمی مردان و زنان جهان را از آن خود کردند. تیم تکواندوی بانوان ایران با تک مدال طلای ناهید کیانی در جایگاه پنجم قرار گرفت.

مقام پنجمی جهان برای تکواندوی زنان ایران / تیم مردان دوازدهم شدند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، با به پایان رسیدن رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در باکو پایتخت آذربایجان، تیم‌های برتر این رقابت‌ها مشخص شدند.

ایسنا نوشت؛ در بخش مردان کره جنوبی با ۳ طلا و یک نقره قهرمان شد، کرواسی با یک طلا، یک نقره و یک برنز دوم شد و ترکیه با یک طلا و ۲ برنز در رده سوم جهان جای گرفت. تیم ملی تکواندوی مردان ایران نیز با ۲ برنز در رده نازل دوازدهمی جای گرفت. ۶ تکواندوکار تیم مردان ایران در این مسابقات حذف شدند.

در بخش زنان، ترکیه با ۲ طلا و یک نقره قهرمان شد، فرانسه با ۲ طلا دوم شد و کرواسی با ۲ طلا و یک برنز در رده سوم جای گرفت. در این بخش تیم پناهندگان با یک طلا و ۳ برنز بالاتر از کرواسی قرار گرفت اما در رده‌بندی تیمی قرار داده نشد. تیم تکواندوی بانوان ایران نیز با تک مدال طلای ناهید کیانی در جایگاه پنجمی جهان قرار گرفت. ۶ نماینده تکواندوی بانوان ایران در این مسابقات حذف شدند.

هم‌چنین در مجموع تیمی مردان و زنان، کره جنوبی با ۳ طلا و یک نقره قهرمان شد، ترکیه با ۳ طلا و ۴ برنز دوم شد و کرواسی با ۲ طلا، یک نقره و ۳ برنز بر سکوی سومی جهان ایستاد. ایران نیز در مجموع مردان و زنان با یک طلا و دو برنز در جایگاه ششم قرار گرفت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار