| کد مطلب: ۱۰۵۷۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد

پیروانی: ساپینتو سمت داور آب دهان پرتاب کرد/ آنها از همان ابتدا گارد داشتند

بعد از پیروزی پرسپولیس در فینال جام حذفی در برابر استقلال، سرپرست این تیم با پرده‌برداری از اتفاقات جنجالی شهرآورد تهران گفت: ساپینتو سمت کمک داور آب دهان پرتاب کرد.

پیروانی: ساپینتو سمت داور آب دهان پرتاب کرد/ آنها از همان ابتدا گارد داشتند

به گزارش آرمان ملی آنلاین: بعد از پیروزی پرسپولیس در فینال جام حذفی در برابر استقلال، سرپرست این تیم با پرده‌برداری از اتفاقات جنجالی شهرآورد تهران گفت: ساپینتو سمت کمک داور آب دهان پرتاب کرد.

افشین پیروانی جمعه شب در گفت و گو با یک برنامه تلویزیونی درباره اتفاقات جنجالی دربی صد و یکم گفت: ساپینتو از ابتدای فصل این برخوردها را داشت. ابتدا فرد حامل برانکارد را زد. به یگان ویژه و داوران بی احترامی کرد و سمت داور آب دهان انداخت. فیلمش هم موجود است. بهتر است آنها دشمن فرضی برای خود درست نکنند قبول کنند که پرسپولیس بهتر از استقلال بود.

ایرنا نوشت سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد:در این مسابقه هم غلامپور به سمت من حمله کرد و گفت که تو باعث شدی تا ساپینتو اخراج شود.یعنی انقدر این فوتبال بی درو پیکر است.واقعا این حرکات و رفتار ساپینتو توهین آمیز بود.

وی تاکید کرد: در این مسابقه استقلال میزبان بود و باید به ما که مهمان بودی احترام می گذاشت اما آنها حتی به خودشان اجازه ندادند که سلام کنند. این یحیی گل‌محمدی بود که به سمت آنها رفت و دست داد چرا که آنها از همان ابتدا گارد داشتند.

پیروانی گفت: با ساپینتو برخورد صورت نگرفت و این باعث می‌شود تا مربیان داخلی و خارجی دیگر هم این رفتارها را ادامه دهند.

سرپرست پرسپولیس در مورد پیشنهاد النصر عربستان به علیرضا بیرانوند اضافه کرد: او هیچ جا نمی رود. تمام بازیکنان آرزویشان است که در پرسپولیس بازی کنند و به این شایعات توجهی نکنید. همه آنها در پرسپولیس می‌مانند.

پیروانی در مورد ادامه همکاری با یحیی گل‌محمدی هم گفت: واقعاً روزهایی بود که ۱۴ ۱۵ ساعت در روز با کادر فنی خود زحمت می‌کشید. او انقدر تلاش کرد و نتیجه زحماتش را گرفت. امیدوارم خبر رفتن او صحت نداشته باشد . او واقعا در فشار بود. ما مشکل داشتیم و نمی‌دانید که چقدر سختی کشید . اگر عکس امسال را با سال قبل من مقایسه کنید میفهمید که امسال اندازه چند سال پیر شدم. باید هر جوری باشد امکانات فراهم شود. یحیی هم شرایط مهیا باشد در پرسپولیس می‌ماند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار