| کد مطلب: ۱۰۵۷۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد

در آستانه صدویکمین شهرآورد پایتخت

ترکیب احتمالی استقلال و پرسپولیس برای بازی فردا مشخص شد/ غایبان قطعی چه کسانی هستند؟

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی در صدویکمین شهرآورد پایتخت به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ این در حالی است که ترکیب احتمالی دو تیم برای بازی فردا قابل پیش بینی شده است.

ترکیب احتمالی استقلال و پرسپولیس برای بازی فردا مشخص شد/ غایبان قطعی چه کسانی هستند؟

آرمان ملی آنلاین: تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی در صدویکمین شهرآورد پایتخت به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در صدویکمین دیدار شهرآورد پایتخت، دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس چهارشنبه در  فینال جام حذفی از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی با قضاوت اشکان خورشیدی در برابر هم قرار می‌گیرند.

این سومین تقابل استقلال و پرسپولیس در این فصل است. کمتر از ۴۰ روز پیش در هفته بیست‌وهفتم دیدار برگشت برگزار شد که شاگردان یحیی گل‌محمدی موفق شدند با تک گل عیسی آل‌کثیر شاگردان ریکاردو ساپینتو را مغلوب کنند و در نهایت به مقام قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کنند. دیدار رفت ۲ تیم نیز با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

سومین تقابل آن‌ها قطعا باید یک برنده داشته باشد. پرسپولیس با کسب پیروزی می‌تواند ۲ جام دریافت کند؛ یک جام حذفی و با توجه به قهرمانی در لیگ برتر، به صورت خودکار قهرمانی سوپر جام را نیز به نام خود ثبت می‌کند.

انگیزه‌های استقلال به مراتب بالاتر از پرسپولیس است. آن‌ها به دنبال انتقام شکست دیدار قبلی هستند و همچنین استقلال ۶ سال است که موفق به کسب پیروزی در مقابل پرسپولیس نشده‌ است. البته استقلال ۲ بار در ضربات پنالتی در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ پرسپولیس را ناکام گذاشته اما این نتایج در آمار جزو بردهای تیم فوتبال استقلال منظور نمی‌شود.

آخرین پیروزی استقلال در تاریخ ۱۰ اسفند سال ۱۳۹۶ به دست آمد جایی که استقلال وینفرد شفر موفق شد با یک گل، پرسپولیس را شکست دهد.

بعید به نظر می‌رسد که یحیی گل‌محمدی برای این دیدار تغییری در تیم برنده خوب داشته باشد و بعد از برتری مقابل استقلال، پرسپولیس به یک ترکیب ثابت و قدرتمند دست پیدا کرده که با این ترکیب موفق شد مقام قهرمانی لیگ برتر را نیز بدست آورد. پرسپولیس تنها لئوناردو پریرا را به دلیل مصدومیت در این دیدار در اختیار ندارد.

در مقابل اما ریکاردو ساپینتو چند بازیکن مصدوم و محروم برای این دیدار دارد. مهدی مهدی‌پور به دلیل دریافت کارت زرد در مقابل نساجی ۲ اخطاره شد و در این دیدار محروم است. رضا میرزایی، عارف غلامی و کوین یامگا نیز به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور ندارند. البته گفته می‌شود غلامی و یامگا به این دیدار می‌رسند اما بعید به نظر می‌رسد که این بازیکنان در ترکیب ابتدایی ساپینتو حضور داشته باشند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی و عیسی آل کثیر.

ترکیب احتمالی استقلال:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، جعفر سلمانی، صالح حردانی، روزبه چشمی، سعید مهری، صالح حردانی، مهدی قایدی، محمد محبی و امیر ارسلان مطهری.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار