| کد مطلب: ۱۰۵۷۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد

حاشیه‌های داربی 101/ از کوره در رفتن ساپینتو تا انفجار نارنجک میان هواداران استقلال

دیدار استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی با حواشی زیادی در حال پیگیری است.

حاشیه‌های داربی 101/ از کوره در رفتن ساپینتو تا انفجار نارنجک میان هواداران استقلال

به گزارش آرمان‌ملی‌آنلاین، استقلال و پرسپولیس امشب (چهارشنبه) در چارچوب فینال جام حذفی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر، یک در پایان ۹۰ دقیقه به پایان رسید.

پرسپولیس در دقیقه ۵۱ روی اشتباه مدافع استقلال صاحب یک موقعیت ضد حمله شد اما سعید صادقی قدر آن را نداست. این اتفاق عصبانیت شدید گل‌محمدی را به همراه داشت و او پس از از دست رفتن این موقعیت بطری آب مقابل پایش را شوت کرد.

برخلاف نیمه نخست، گل‌محمدی سرمربی پرتحرک نیمه دوم بود و جنب و جوش زیادی برای منتقل کردن نکات تاکتیکی به بازیکنانش داشت، با این حال ساپینتو وقتی در دقیقه ۶۲ روی مهدی قایدی پنالتی اعلام نشد از کوره در رفت و کت خودش را برای لحظاتی درآورد.

پس از این اتفاق یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی بارها درباره رفتار ساپینتو با داور چهارم صحبت کردند.

ایسنا نوشت، در دقیقه ۶۷، پس از خطای روزبه چشمی روی مهدی ترابی، چشمی به سمت ترابی رفت و درگیری لفظی‌ای با او پیدا کرد که به درگیری فیزیکی بین دو تیم کشیده شد اما پس از یکی، دو دقیقه ماجرا خاتمه پیدا کرد و بازی با کارت زرد به چشمی و ترابی ادامه یافت.

هنگام ورود ابوالفضل جلالی به جای جعفر سلمانی، سلمانی در اقدامی عجیب ترجیح داد با جلالی دست ندهد و با فاصله دو متری از کنار او رد شد تا در فصلی که بازی کردن یکی از این دو بازیکن به یکی از چالش‌های ساپینتو تبدیل شده بود، مشخص شود که احتمالا اختلافی بین‌شان وجود دارد.

اشکان خورشیدی، داور بازی در دقیقه ۸۰ مصدوم شد و به همین دلیل بازی برای دقایقی متوقف شد و در آخر نتوانست به بازی ادامه دهد تا زاهدی‌فر از دقیقه ۸۰ داور بازی شود.

تماشاگران استقلال از این دقیقه به بعد به شکل قابل توجهی جو ورزشگاه را در اختیار گرفتند و به شدت تیمشان را تشویق کردند.

در دقیقه ۸۹ زمانی که علیرضا بیرانوند روی توپ ارسالی بازیکنان استقلال خودش را زمین انداخت، یکی از هواداران استقلال قصد پرتاب نارنجک داشت که این نارنجک در میان هواداران منفجر شد. این اتفاق لحظات پر استرسی ایجاد کرد و پزشکان ورزشگاه به وضعیت هوادار مصدوم رسیدگی کردند.

در آخرین ثانیه‌های بازی، استقلال توانست گل مساوی را به ثمر برساند. پس از این گل اعضای استقلال به شدت خوشحالی کردند اما خیلی زود شادی به جنجال کشیده شد؛ جایی که ابتدا ماتا درگیری لفظی پیدا کرد و در ادامه ساپینتو درگیری لفظی عجیب و غریبی با ترابیان، داور چهارم پیدا کرد به حدی که نصف افراد ساپینتو و نصف دیگر ترابیان را آرام می‌کردند.

این درگیری منجر به اخراج ساپینتو شد اما این پایان کار نبود و سرمربی پرتغالی استقلال هنگام خروج از زمین پرخاش‌گرانه عمل کرد و نهایتا با پرسپولیسی‌های حاضر در VIP هم درگیر شد و پس از این که دید به سمتش بطری آب پرتاب شده، به سمت تماشاگران بطری پرتاب کرد.

پس از تساوی در ۹۰ دقیقه یحیی گل‌محمدی میان داوران حضور پیدا کرد و صحبت کوتاهی با آن‌ها داشت.

رحمان رضایی، آلین دینکا، آندرانیک تیموریان و سعید الهویی به عنوان دستیاران امیر قلعه‌نویی در تیم ملی در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار