| کد مطلب: ۱۰۹۵۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد

مصطفی میرسلیم: اصولگرایان 2 لیست خواهند داشت

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: در خوشبینانه ترین حالت دو فهرست از اصولگرایان خواهیم داشت که در کل به نظرم بیشتر از 2 فهرست خواهد شد.

مصطفی میرسلیم: اصولگرایان 2 لیست خواهند داشت

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از نامه نیوز؛ یک عضو حزب مؤتلفه اسلامی درباره تصمیم انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان شرایط خیلی مناسبی ندارند چون هنوز اشتباهات، ضعف‌ها و خسارات آنها در دوره حکمرانی شان از حافظه مردم کنار نرفته است. آثار عملکرد نامطلوب اصلاح طلبان امروز داریم با نجابت تحمل می کنیم. سیدمصطفی میرسلیم گفت:   احتمال آنکه اصلاح طلبان با جرأت به انتخابات ورود کنند کم است اما از نظر سیاسی باید توجه کرد در تهران قدرت آرای خاکستری زیاد است. در تهران 70 درصد آرا متعلق به قشر خاکستری جامعه است اگر این آرا متمایل به جریان اصلاحات شوند علیرغم عملکردی که اصلاح طلبان در زمان حکمرانی شان داشتند، می توانند آرایی را برای خودشان کسب کنند. البته این اتفاق نیز بعید به نظر می رسد.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه درباره آرایش انتخاباتی مجموعه های اصولگرا نیز یادآور شد: هنوز تکلیف آنکه در تهران چند فهرست انتخاباتی از جریان اصولگرا داشته باشیم مشخص نیست. خوب بود که همه اصولگرایان می توانستند به یک فهرست واحد برسند اما این میسّر نمی شود. در خوشبینانه ترین حالت دو فهرست از اصولگرایان خواهیم داشت که در کل به نظرم بیشتر از 2 فهرست خواهد شد.

وی درباره میزان توفیق فهرست شورای وحدت در تهران اظهار کرد: حتما از فهرست شان کسانی رأی خواهند آورد.

میرسلیم درباره سرلیستی محمدرضا باهنر در شورای وحدت گفت: احتمالا همین اتفاق می افتد. آقای باهنر 28 سال در مجلس شورای اسلامی بود. شخصیتی شناخته شده و صاحب نام در جامعه است و منطق خوبی دارد که در مجموع رتبه خوبی هم به دست خواهد آورد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار