| کد مطلب: ۱۰۷۵۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد

جریان احمدی نژاد قصد ورود به انتخابات ندارد

مرتضی تمدن، نماینده مجلس هفتم شورای اسلامی می‌گوید: جنس جریان احمدی‌نژاد از جنس جبهه پایداری و یا شریان نیست.

جریان احمدی نژاد قصد ورود به انتخابات ندارد

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از خبر آنلاین؛ یک چهره نزدیک به محمود احمدی نژاد از احتمال حضور جریان احمدی نژاد در انتخابات مجلس گفت: بنده تاکنون هیچ موردی مبنی بر اینکه وزرا یا مدیران احمدی‌نژاد قصد ورود به انتخابات تحت عنوان لیست احمدی‌نژاد دارند، را نشنیدم.

 مرتضی تمدن افزود: به طور کلی جنس جریان احمدی‌نژاد از جنس جبهه پایداری و یا شریان نیست چراکه جریان احمدی‌نژاد جریان متکی به توده‌ها و ملت است و طبیعتاً فرآیند کار هم به اراده و خواست ملت مربوط است، لذا در مورد ائتلاف جریان احمدی‌نژاد با جریان‌های سیاسی بحثی وجود ندارد. وی در خصوص فضای انتخاباتی کشور بیان کرد:  در حال حاضر جنب و جوش انتخاباتی در کشور و جامعه مشاهده نمی‌شود به این معنی که با نگاه به فضای عمومی جامعه این نکته که انتخابات در پیش است، برداشت نخواهد شد، دلیل چنین فضایی هم این است شاید مقداری مجلس موضوعیت خود را برای توده‌های مردم از دست داده است. به عبارت دیگر امیدواری مردم نسبت به تاثیر مجلس در سرنوشت جامعه، کاهش پیدا کرده و آسیب دیده است. در مجموع می‌توان گفت که مجلس اولویت و موضوعیت اصلی مردم نیست.

تمدن  اظهار کرد: مورد دیگر درباره مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی به این ترتیب است که طبیعتاً تا فضای انتخابات رقابتی نشود میزان مشارکت و انگیزه برای حضور در انتخابات هم پررنگ نخواهد شد، در حقیقت فضای انتخابات باید رقابتی شود که این مورد به عملکرد مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات بستگی دارد که روند انتخابات آینده را چگونه پیش ببرند که بتواند منجر به رقابت شود و هر قشری از جامعه احساس کند نماینده‌ای در صحنه برای ورود به انتخابات دارد.

اگر این احساس در جامعه شکل نگیرد و از طرفی فضا برای رقابت در انتخابات باز نشود، نباید انتظار انتخابات پر شور داشته باشیم

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار