| کد مطلب: ۱۰۶۹۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد

وزیر کشور: مخالف افغان ستیزی هستیم

وزیر کشور گفت: جریانی در کشور به دنبال ایجاد چالش جدی و درگیری بین جوامع افغانی و ایرانی است و به دنبال افغانی ستیزی هستند، ما کاملا با این‌مخالفیم زیرا به نفع امنیت در کشور نیست‌.

وزیر کشور: مخالف افغان ستیزی هستیم

وزیر کشوربا حضور در مرکز ارتباطات مردمی پاسخگوی سوالات و مطالبات و درخواست‌های مردم شد.

احمد وحیدی درباره مطالبه یک راننده تاکسی در خصوص بیمه تأمین اجتماعی رانندگان تاکسی و نوسازی ناوگان طبق قانون هوای پاک تصریح کرد: این کار در دست پیگیری است. حدود ۹۰۰ هزار نفر راننده تاکسی بیمه شده اند که به این تعداد تاکسی ران در کشور وجود ندارد و این‌ تعداد باید پالایش شود.

وی درباره دغدغه شهروندی در زمینه عدم رعایت حجاب و عفاف تأکید کرد: در استان ها در زمینه حجاب و عفاف وضع قابل قبولی داریم ولی مطلوب نیست. بیشتر مشکل در تهران است. بیشتر برنامه‌های دشمن در این زمینه مهار شده است.

وحیدی درخصوص حضور مهاجرین و سلب شدن فرصت‌های کاری از ایرانیان در شهر های بزرگ کشور از جمله شیراز بیان کرد: جریانی در کشور از سوی گروه‌های معاند از جمله منافقین دنبال ایجاد چالش جدی و درگیری بین جوامع افغانی و ایرانی است و به دنبال افغانی ستیزی هستند، ما کاملا با این‌مخالفیم زیرا به نفع امنیت در کشور نیست‌.

وزیر کشور گفت: مهمترین واقعه امسال انتخابات است، انتخابات نقطه حساسی است که برای تعیین سرنوشت و دخالت مردم در نحوه اداره کشور صورت میگیرد. جمهوری اسلامی افتخار دارد در طی این ۴۴ سال بالغ بر ۴۰ انتخابات با حضور مردم برگزار کرده و این‌موید بر این است که مردم سالاری دینی و دموکراسی به مفهوم واقعی در کشور رخ داده است. اولین مسئولیت این است که فضا و بستر برای مشارکت هرچه بیشتر مردم فراهم شود و مراقبت شود با حرف های ناصحیح و ایجاد یاس مردم را نسبت به حضور در انتخابات منصرف نکنند.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار