| کد مطلب: ۱۰۸۸۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری سرشاخه باند گل‌فروشان یزد

مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد گفت: گل فروشان چهارراه‌های یزد به صورت سازماندهی شده و در قالب یک باند فعالیت می‌کردند که در راستای رفع مزاحمت آنها در تقاطع‌ها، سرشاخه این باند دستگیر شد.

ابوالقاسم ابوالحسنی در تشریح این خبر اظهار داشت: با گلایه و شکایت شهروندان در مورد مزاحمت گل فروشان تقاطع‌های یزد، یکی از سرشاخه‌های اصلی باند گل‌فروشی و مزاحمت تقاطع های سطح شهر با همکاری نیروی انتظامی و دستور مقام قضایی بازداشت شد.

وی افزود: پس از بررسی‌ها و تحقیقات چند ماهه، نیروهای اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری یزد، به رصد فعالیت روزانه گلفروشان تقاطع‌ها پرداختند و بیش از ۲۰ دستگاه کارتخوان را از آنها با دستور مقام قضایی جمع‌آوری و برای بررسی به نیروی انتظامی تحویل دادند.

ابوالحسنی عنوان کرد: همچنین با اخذ حکم توقیف خودروی پخش گل، مشخص شد که همه گل فروشان فعال در تقاطع‌های یزد از اهالی روستایی خارج از محدوده استان هستند و حتی نام خانوادگی و پسوند همه آنها نیز یکسان است.

مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بیان کرد: پس از بررسی‌های انجام شده در نهایت به دو سرشاخه اصلی رسیدیم که گل و دستگاه کارتخوان را برای فروش در اختیار گل فروشان قرار می‌دادند و برای آنها محافظ می‌گذاشتند تا آنها را از حضور ماموران شهرداری مطلع کنند.

وی ادامه داد: یکی از این سرشاخه‌ها با همت بازرسان اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری و همکاری عوامل انتظامی از چهارراه سیدحسن نصرالله جمع‌آوری و با دستور مقام قضایی بازداشت شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، ابوالحسنی افزود: روزانه گزارش‌های بسیاری از شهروندان به شهرداری مبنی بر مزاحمت این افراد در تقاطع‌ها اعلام می‌شود که بازرسان این اداره تا حد توان از کار آنها جلوگیری و قانون را در مورد آنها اعمال می‌کنند.

 

منبع : ایلنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار