| کد مطلب: ۱۰۷۰۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد

بهترین مراکز خرید در کیش را بشناسید

بهترین مراکز خرید در کیش را بشناسید

یکی از مواردی که باعث می‌شود جزیره کیش به یکی از پرترددترین مکان‌های کشور تبدیل شود، وجود مراکز خرید متفاوت با قیمت‌ها و اجناس متنوع است. اما اینکه کدام مرکز را برای خریدی ارزان و مقرون‌به‌صرفه انتخاب کنید را در ادامه مقاله به آن خواهیم پرداخت.

پردیس؛ مرکز خرید کیش که دستخالی بیرون نمی آیید

بازار پردیس کیش

 

مرکز خرید پردیس 1 کیش یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین مراکز خرید این جزیره محسوب می‌شود. این مرکز که در سال 1371 آغاز به کار کرده در دوطبقه ساخته شده و دارای 200 واحد تجاری است. در صورتی که زمان زیادی را برای سفر در نظر نگرفته‌اید و تور کیش از مشهد ارزان قیمت را انتخاب کرده‌اید، پردیس بهترین گزینه خواهدبود. چراکه در طی مدت زمان کوتاهی که برای سفر دارید می‌توانید تمامی موارد لازم را از مرکز خرید پردیس تهیه کرده و دست خالی و بدون سوغاتی جزیره را ترک نکنید.

آدرس مرکز خرید پردیس1 کیش: بلوار فردوسی _ روبه روی پارک هنگام.

ونوس؛ مرکز خرید کیش برای تمام سنین

مرکز خرید ونوس در دو طبقه مجزا طراحی شده که وجود بیش از 300 واحد تجاری‌اش نشان از تنوع محصولات مختلف دارد. بسیاری از کودکان تمایل زیادی به خرید و گشت و گذار در پاساژها ندارند به همین خاطر مجموعه ونوس را به آن دسته از افرادی که تمایل دارند با همه اعضای خانواده به خرید بروند، پیشنهاد می‌کنیم. چراکه کودکان می‌توانند از امکاناتی مانند شهربازی آن استفاده کنند و بزرگترها هم به خرید بپردازند.

جالب اینجاست که بسیاری از مسافران از ونوس به عنوان پاساژی با قیمت‌های مناسب در کیش یاد می‌کنند. به این معنا که شما خارج از فصل حراج کیش هم که به این مرکز خرید بروید، می‌توانید کالاهایی زیادی را با قیمت‌هایی مناسب خریداری کنید.

آدرس مرکز خرید ونوس: خیابان ونوس – بازار بین المللی ونوس کیش.

دامون؛ لوکس ترین مرکز خرید کیش

Damoon in kish

مرکز تجاری دامون به عنوان یکی از مراکز لوکس و خاص جزیره کیش محسوب می‌شود. از دامون در سال 1391 با دوطبقه و بیش از 100 فروشگاه رونمایی شد. اگر قصد خرید محصولاتی لوکس و خاص را دارید، دامون را به شما پیشنهاد می کنیم. طبقه دوم این مرکز خرید هم به فودکورت اختصاص داده شده که انواع غذاهای ایرانی، فست فود، چینی و ... در آن یافت می شود.

آدرس مرکز خرید دامون کیش: منطقه دامون ساحلی – خیابان وصال.

بهکیش؛ مرکز خرید کیش برای لوازم خانگی

جزیره کیش را تنها برای خرید پوشاک، کفش، اکسسوری و ... انتخاب نمی‌کنند و بسیاری برای خرید لوازم خانگی و حتی جهزیه مقصد را کیش در نظر می‌گیرند. در واقع خرید این وسایل تا به اندازه‌ای مقرون‌به‌صرفه است که بیشتر افراد ترجیح می‌دهند وسایل خانگی خود را هم از مراکز خرید کیش تهیه کنند. از دیگر امکانات رفاهی این مرکز می توان به سینما 4 بعدی، رستوران و هایپرمارکت اشاره کرد.

آدرس مرکز خرید بهکیش: بلوار سنایی.

مرکز تجاری کیش؛ جایی برای خرید تمام ملزوماتتان

می‌توان گفت در حال حاضر مرکز تجاری کیش به یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکز خرید این جزیره تبدیل شده است. این مجتمع تجاری از سال 1379 بهره‌برداری شده و بیش از 450 واحدتجاری را در خود جای داده است. در این واحد تجاری هم اقلام مختلفی مانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم صوتی و تصویری، لوازم آرایشی وبهداشتی و لوازم خانگی به فروش می‌رسد.

آدرس مرکز تجاری کیش: بلوار ساحل- خیابان فردوسی.

بازار مروارید؛ مرکز خرید کیش با نمایی از دوران هخامنش

morvarid in kish

از دیگر بازارهای بزرگ و قدیمی کیش می‌توان از بازار مروارید نام برد. این مرکز خرید را در سال 1373 با نمایی از دوران هخامنش ساخته‌اند. درکنار معماری زیبا و قدمت بالای آن، تمامی اجناس با قیمتی مناسب به فروش می‌رسند. این پاساژ را با مرکز خریدی ارزان قیمت می‌شناسند که می‌توانید سفری مقرون‌به‌صرفه را داشته باشید.

آدرس بازار بزرگ مروارید: جزیره کیش- میدان امیر کبیر- بلوار تهران- بلوار مروارید.

سارینا؛ مرکز خرید کیش با برندهای معروف

برای آن دسته از افرادی که قصد دارند محصولاتی با برندخارجی را خریداری کنند، مرکز خرید سارینا کیش را پیشنهاد می‎کنیم. این مرکز خرید در مجموع دارای 10 طبقه تجاری بوده از بیشتر برندهای معروف دنیا نمایندگی پذیرفته و اجناسی با کیفیت را در اختیار مشتریان خود می‌گذارد.

آدرس مرکز خرید سارینا: بلوار خیام- روبه رو هتل ارم.

بازار بین المللی زیتون؛ مرکز خرید ارزان کیش

از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین مراکز خرید در کیش که در سال 1376 افتتاح شد، بازار بین المللی زیتون است. این مرکز خرید دارای 100 غرفه تجاری بوده که در آن کالاهایی مانند پوشاک، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی به فروش می‌رسد و جزئی از ارزان قیمت‌ترین پاساژها به حساب می‌آید.

آدرس بازار بین المللی زیتون: بلوار ساحل.

بازار بزرگ مرجان؛ مرکز خرید کیش هم تفریح هم بازارگردی

برای خرید اجناسی خارجی اما با قیمتی مناسب، به شما مرکز خرید مرجان را پیشنهاد می‌کنیم. بازار مرجان واحدهای تجاری، اداری و سوئیت دارد که بیشتر مغازه‌های آن در اولین طبقه و در 2 سالن جداگانه قرار گرفته است. بازار مرجان هم به یکی از مراکز ارزان قیمت با اجناسی خارجی به حساب می‌آید.

آدرس بازار مرجان: جاده جهان – بازار مرجان.

کلام آخر

بهترین مراکز خرید کیش را برای آن دسته از افرادی معرفی کردیم که تمایل دارند به قصد خرید تجهیزات مختلف، به این جزیره سفر کنند. با این اوصاف پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه هزینه‌های سفرتان را به درستی مدیریت کرده باشید، هدف‌تان را از خریدمشخص کرده وبعد مقصد را انتخاب کنید.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار