| کد مطلب: ۱۰۷۰۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد

بهترین هتل‌های 4 ستاره کیش که نزدیک به دریا هستند

بهترین هتل‌های 4 ستاره کیش که نزدیک به دریا هستند

هتل‌های 4 ستاره کیش ، جزء مکان‌هایی هستند که از استقبال بالایی در بین مسافران برخوردارند. کیش، یکی از زیباترین و بهترین شهرهای ایران است که با وجود قرار گرفتن در کنار خلیج فارس، داشتن محل‌های تفریحی، پاساژها و مراکز خرید لوکس و متنوع و... هر سال مسافران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. اگر به دنبال یک سفر فوق‌العاده هستید و نمی‌توانید هزینه لازم برای رفتن به سفرهای خارجی را تهیه کنید، بهترین گزینه برای شما مسافرت به کیش است.

البته باید پیش از سفر در مورد هتل‌های 4 ستاره نزدیک دریا کیش تحقیق کنید. مهم‌ترین شرط یک سفر آرام و بی‌دغدغه، داشتن یک محل اقامت خوب با قیمت مناسب است. شاید اقامت در هتل‌های پنج ستاره و لوکس کیش برای شما هزینه‌بردار باشد، به همین دلیل، پیشنهاد ما به شما، رزرو هتل‌های 4 ستاره با کیفیت بالا و قیمت مناسب است. در این مقاله تلاش می‌کنیم چند مورد از بهترین هتل‌های کیش را به شما معرفی کنیم. پس اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، بهتر است تا پایان مقاله، همراه ما باشید.

اتاق  هتل لیلیوم کیش از هتل‌های 4 ستاره

اتاق هتل لیلیوم کیش از هتل‌های 4 ستاره

معرفی هتل‌های 4 ستاره کیش، هتل فلامینگو

طبق بررسی‌های صورت گرفته از نظر مسافران، هتل فلامینگو یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره کیش است. این هتل، مجموعه‌ای لوکس و زیباست که خدمات گسترده‌ای را به شما عزیزان ارائه می‌دهد. از جمله امکانات جذاب هتل فلامینگو کیش می‌توان به داشتن یک محوطه طبیعی فوق‌العاده زیبا اشاره کرد. این مجموعه با وجود محوطه وسیعی که به عنوان فضای باز در اختیار دارد، توانسته دکوراسیون فضای سبز زیبایی را اجرا کند. در محوطه شاهد بوته‌ها و درختچه‌های گل، درخت‌های زیبا و... خواهید بود که به بهترین شکل فضا را آراسته کرده‌اند. یک آبگیر زیبا نیز در محوطه دیده می‌شود که منظره زیبایی برای عکس‌برداری به شمار می‌رود. به علاوه یک محیط برای نگهداری پرندگان و برخی حیوانات در این فضا در نظر گرفته شده است. بنابراین با اقامت در این مجموعه، می‌توانید از گونه‌های مختلف پرندگان و حیوانات نیز دیدن کنید.

یکی از دلایل استقبال فوق‌العاده مسافران از هتل‌های 4 ستاره کیش خصوصا هتل فلامینگو، ارائه بهترین خدمات است. این هتل مجهز به چای‌خانه، کافی شاپ، رستوران سنتی و فست فود، سالن‌های کنفرانس، اتاق برگزاری جلسات و... است. اتاق‌های موجود در هتل فلامینگو نیز طراحی فوق‌العاده‌ای دارند و بسیار راحت هستند. از بهترین امکانات این هتل می‌توان به وای فای رایگان، تلویزیون‌های LED هوشمند، کولر اسپلیت، دستگاه خودپرداز بانکی و... اشاره کرد. به علاوه اگر با مکان‌های دیدنی و جذاب جزیره کیش آشنایی ندارید، می‌توانید از تور گردشگری مجموعه استفاده کنید. از خدمات جانبی هتل فلامینگو نیز می‌توان به خشکشویی، اتاق چمدان، ارسال فکس و... اشاره کرد. شایان ذکر است که مجموعه فلامینگو در سال 1399 به عنوان بهترین هتل از نظر نظافت، شناخته شده است. بنابراین با اقامت در این مجموعه می‌توانید از بهترین خدمات بهداشتی و نظافتی نیز برخوردار شوید.

هتل صدف کیش یکی از بهترین مجموعه‌ها برای اقامت

از دیگر هتل‌های 4 ستاره کیش می‌توان به هتل صدف اشاره کرد. این هتل برای اولین بار در سال 1375 بنا شده و از آن زمان تا کنون، تغییرات زیادی کرده است. این مجموعه در میدان امیرکبیر جزیره کیش واقع شده و از این نظر دسترسی خوبی به سایر نقاط دارد. اگر طرفدار خرید هستید، این هتل با قرار گرفتن در نزدیکی مراکز خرید زیتون، به عنوان بهترین گزینه برای اقامت شما شناخته می‌شود. این مجموعه در کل 2 طبقه دارد و دارای 55 اتاق با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد است. از رستوران‌ها و کافی شاپ‌های موجود در محوطه هتل صدف می‌توان به رستوران کوه نور، دلفین و مروارید اشاره کرد.

یکی از دلایلی که باعث شده این هتل را در لیست هتل‌های 4 ستاره کیش قرار دهیم، امکانات ویژه آن است. از مهم‌ترین امکانات عمومی موجود در هتل می‌توانیم به دستگاه خودپرداز، صندوق امانات، تاکسی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، نمازخانه، سالن کنفرانس و... اشاره کرد. از خدمات خصوصی برای هر اتاق نیز می‌توان به روم سرویس، اینترنت رایگان، امکان صرف ناهار و صبحانه در اتاق، خدمات بیدار باش و... اشاره کرد. به علاوه این مجموعه شامل خشکشویی، سرویس تبدیل ارز، انبار چمدان و... نیز می‌باشد. اگر به دنبال یک تور جذاب برای گشت و گذار در جزیره هستید نیز می‌توانید از خدمات توریستی هتل صدف بهره ببرید. محوطه هتل نیز با داشتن یک آبگیر زیبا و گیاهان زینتی به محل خوبی برای تفریح و عکس‌برداری تبدیل شده است.

فضای سبز زیبا در هتل صدف 4 ستاره کیش

فضای سبز زیبا در هتل صدف 4 ستاره کیش

معرفی هتل لیلیوم از هتل‌های 4 ستاره کیش

از دیگر هتل‌های 4 ستاره کیش می‌توان به هتل لیلیوم اشاره کرد. هتل لیلیوم با توجه به موقعیت مکانی خوبی که دارد به مجموعه‌ای مسافرپذیر تبدیل شده است. این هتل در میدان پردیس یا همان قلب جزیره قرار گرفته است. از نزدیک‌ترین محل‌های دیدنی به این هتل می‌توان به صخره خرچنگ‌ها، پلاژ مردان، بازارچه حافظ و... اشاره کرد.

با توجه به اینکه هتل لیلیوم کیش به عنوان یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره کیش شناخته می‌شود، امکانات و خدمات بسیار ویژه‌ای به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از امکانات عمومی این هتل می‌توان به نمازخانه، خدمات بیدار باش، کافی شاپ و رستوران، تاکسی سرویس، سالن‎های کنفرانس و اجتماعات، اینترنت بی‌سیم در لابی و... اشاره کرد. در هر اتاق نیز امکانات بسیار خوبی در اختیار شما قرار می‌گیرد. اتاق‌های این هتل به حمام، سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی، سشوار، یخچال، سیستم تهویه هوا، چای‌ساز، تخت و مبلمان راحت و... مجهز هستند.

معرفی هتل‌های 4 ستاره کیش، هتل آرامیس

یکی دیگر از هتل‌های 4 ستاره کیش که توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند، هتل آرامیس است. این هتل در میدان پردیس واقع شده و از نظر مکانی، دسترسی بسیار خوبی به پاساژها و مراکز خرید دارد. پس اگر قصد شما از سفر به جزیره زیبای کیش، خرید و گشت و گذار در مراکز تجاری است، باید این هتل را در لیست علاقه‌مندی‌های خود قرار دهید. بازار پردیس 1، بازار پردیس 2، رویا مال و... از بهترین مجموعه‌های خریدی هستند که در نزدیکی این هتل قرار گرفته‌اند.

به علاوه هتل آرامیس به عنوان یکی از هتل‌های 4 ستاره نزدیک دریا کیش شناخته می‌شود. شما با اقامت در این هتل می‌توانید به راحتی به اسکله، ساحل، پلاژ آقایان و... دسترسی پیدا کنید. خدمات و امکانات این هتل 4 ستاره نیز نمره متوسطی از مسافران دریافت کرده‌اند. از خدمات عمومی هتل آرامیس می‌توان به خشکشویی، رستوران و کافی شاپ، چای‌خانه سنتی، فضای سبز زیبا، اینترنت رایگان و... اشاره کرد. اگر از شهرهای اطراف و با خودروی شخصی خود به کیش سفر می‌کنید، حتما پیدا کردن پارکینگ جزء دغدغه‌های اصلی شما شناخته می‌شود. این مجموعه یک پارکینگ رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از بابت امنیت خودروهای خود مطمئن باشید. یک نکته جذاب دیگر در مورد هتل آرامیس، داشتن سونا و جکوزی است.

معرفی هتل آریان 4 ستاره کیش

هتل آریان نیز یکی از هتل‌های 4 ستاره کیش است که هر سال، مسافران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. این هتل در میدان امیرکبیر واقع شده و برای طرفداران تفریح، ورزش و خرید، به عنوان گزینه خوبی برای اقامت شناخته می‌شود. از مهم‌ترین محل‌های تفریحی نزدیک به هتل آریان می‌توان به فلای بورد، پارک ساحلی مرجان، کیبل اسکی، شهر باستانی، کشتی یونانی، کارتینگ و... اشاره کرد. البته دسترسی این هتل به مراکز خرید کیش نیز بسیار عالی است. از معروف‌ترین مراکز خرید نزدیک به هتل آریان می‌توان به دامون، رویا مال، زیتون، بازار مروارید و... اشاره کرد.

هتل آریان، امکانات و خدمات فوق‌العاده‌ای به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این هتل دارای سالن بیلیارد، کافی نت، اینترنت رایگان و... است. اگر قصد گشت و گذار با اتومبیل در سطح جزیره را دارید، می‌توانید از سرویس اجاره خودرو موجود در این هتل، بهره ببرید. هتل آریان به‌طور‌کلی دارای 69 اتاق است.

چطور می‌توانیم بهترین هتل‌های 4 ستاره کیش را برای اقامت رزرو کنیم؟

اگر قصد دارید اقامتی راحت و مطمئن در هتل‌های چهار ستاره کیش داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که پیش از سفر محل اقامت خود را انتخاب و رزرو کنید. از آنجایی که جزیره کیش، محلی پرمسافر است، ممکن است پس از مسافرت، نتوانید محلی خوب و درجه یک برای اقامت پیدا کنید. برای اطلاع از شرایط هتل‌های مختلف، قیمت، خدمات و میزان دسترسی آنها به سایر نقاط جزیره، می‌توانید از خدمات یک مجموعه گردشگری معتبر استفاده کنید.

یک مجموعه گردشگری مطمئن و باتجربه می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین هتل‌های 4 ستاره کیش را شناسایی و رزرو کنید. به علاوه این مجموعه‌ها معمولا از تخفیف‌های ارائه شده در هتل‌ها آگاهی دارند و می‌توانند به شما کمک کنند تا اقامتی مقرون‌به‌صرفه داشته باشید. پرسنلی که در این شرکت‌ها فعالیت می‌کنند، با در نظر گرفتن هدف شما از سفر، میزان بودجه اختصاص داده شده برای اقامت، مدت اقامت، تعداد نفرات و... گزینه‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کنند. شما می‌توانید از بین گزینه‌های پیشنهاد شده، یکی را به دلخواه انتخاب کنید. از طرفی، این مجموعه‌ها معمولا خدمات تور و گردشگری را به شما ارائه می‌دهند که در صورت نیاز و علاقه، می‌توانید از این خدمات نیز استفاده کنید.

هتل لوکس فلامینگو از هتل‌های 4 ستاره کیش

هتل لوکس فلامینگو از هتل‌های 4 ستاره کیش

 
 
 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار