| کد مطلب: ۱۰۵۵۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل گروه توسعه ملی در بازدید از شرکت پاکسان:

بهبود عملکرد در تولید، خرید ارزان قیمت مواد اولیه و ترکیب روش‌های فروش، سه رکن اصلی رفع مشکلات در تولید است

حسین مدرس خیابانی بهبود عملکرد در تولید، خرید ارزان قیمت مواد اولیه و ترکیب روش‌های فروش، سه رکن اصلی رفع مشکلات و موانع در واحدهای تولیدی گروه توسعه ملی است.

بهبود عملکرد در تولید، خرید ارزان قیمت مواد اولیه و ترکیب روش‌های فروش، سه رکن اصلی رفع مشکلات در تولید است

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان ، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی پس از بازدید از بخش‌های مختلف خطوط تولید شرکت پاکسان در جمع مدیران و اعضای هیأت مدیره این شرکت تولید را نشانه اقتدار، نشاط، غرور ملی و اعتماد به نفس کشور دانست و افزود: بازدید و مشاهده دستاوردهای بدست آمده توسط مدیران، مهندسین اجرایی و کارگران مجموعه‌ها بارقه های امید را در دل زنده نگه می‌دارد و توقع می‌رود از ظرفیت‌های خالی استفاده شود و و تولید به ظرفیت اسمی خود در این شرکت برسد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف حضور در این مجموعه حمایت از مدیریت ارشد آن است گفت: پاکسان با تمرکز بر بهبود عملیات، بهره‌وری و کاهش هزینه های تمام شده، خرید اقلام مصرفی از منابع اصلی و دسته اول و خرید ارزان قیمت و ترکیب فروش با تکیه بر فروش کالاهای با حاشیه سود بیشتر و ورود به صادرات می تواند آینده روشنی را پیش رو داشته باشد.

مدرس خیابانی در ادامه ضمن اشاره به لزوم حمایت اعضای هیأت مدیره از مدیریت پاکسان، تأمین مالی و ایجاد خط اعتباری از سوی بانک ملی را جزو اولویت‌های حمایت از پاکسان دانست و افزود: تامین مالی و تمرکز بر صادرات باید از اولویت های این شرکت باشد.

وی استفاده از ظرفیت های بیرون سازمانی در ارائه ایده‌ها و نقطه نظرات فنی همچون صاحب‌نظران و کارشناسان، دانشگاهیان، جوانان نخبه و مجموعه‌های نوآور و دانش بنیان را در کنار استفاده از تجربیات مدیران و کارشناسان پیشکسوت شرکت بعنوان یک فرصت برشمرد و افزود: رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر استفاده از ظرفیت جوانان و شرکت‌های دانش بنیان تاکید کردند و ما وظیفه داریم به منویات ایشان عمل کنیم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار