| کد مطلب: ۱۱۱۹۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد

پیکر شهید جمهور وارد بیرجند شد

پیکر مطهر آیت الله سید ابراهیم رئیسی پس از تشییع تاریخی در شهرهای تبریز، قم و تهران روز پنجشنبه سوم خرداد در آغوش مردم خراسان جنوبی قرار گرفت تا مردم دیار خاوران میزبان آخرین سفر استانی رئیس جمهور شهید باشند.

پیکر شهید جمهور وارد بیرجند شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، هواپیمای حامل پیکر آیت الله رئیسی و ۲ تن از همراهان صبح امروز سوم خرداد در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند، جایی که شهید جمهور ۸۸ روز قبل آخرین بار وارد این استان شد، به زمین نشست و مردم خراسان جنوبی در انتظار رئیس جمهور شهید و نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری هستند تا ناباورانه و در شوکی بزرگ با خادم الرضا وداع کنند.

ایسنا نوشت: پیکر آیت الله رئیسی در میان حزن و اندوه مسئولان و مقامات استانی با همراهی شماری از اعضای دولت، شخصیت‌ها و مهمانان کشوری مورد استقبال قرار گرفت و پس از ادای احترام به سمت مسیر تشییع در شهر بیرجند منتقل شد.

مراسم تشییع و بدرقه رئیس جمهور شهید از میدان جانبازان بیرجند در جوار بوستان شهدای گمنام آغاز می‌شود و در مسیر بلوار پاسداران تا تقاطع بلوار شهید صیاد شیرازی ادامه می‌یابد؛ مسیری که سیاه پوش است و دیروز و دیشب جوانان و نوجوانان با عشق و علاقه به برپایی موکب‌های پذیرایی از تشییع کنندگان مشغول بوده‌اند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار