| کد مطلب: ۱۰۹۰۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد

علی صوفی در گفت و گو با «آرمان ملی آنلاین»:

روحانی تایید صلاحیت هم شود مردم به او رای نمی دهند

آرمان ملی آنلاین: نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی قابل پیش بینی است و از هم اکنون با توجه به رد صلاحیت‌ها و عدم تمایل احزاب به فعالیت در انتخابات می‌توان شاهد تکرار همین مجلس کنونی باشیم. با این وجود برخی معتقدند چون حسن روحانی به صورت جدی وارد عرصه انتخابات خبرگان رهبری شده است این احتمال وجود دارد که او بتواند فضای انتخابات را به سمت رقابتی شدن سوق دهد. آرمان ملی آرمان در این ارتباط با علی صوفی دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات به گفت و گو پرداخته که در ادامه می‌خوانید.

 روحانی تایید صلاحیت هم شود مردم به او رای نمی دهند

* مردم دغدغه‌ای در مورد انتخابات خبرگان ندارند

  دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات  در ارتباط با انتخابات خبرگان به آرمان ملی آنلاین گفت: مردم  حساسیت و دغدغه ای در مورد  انتخابات خبرگان ندارند. رد صلاحیت ها نیز در این انتخابات وجود دارد و حتی در برخی حوزه ها عموما یک کاندیداها در انتخابات حضور دارد. به طوری که اگر  خود کاندیدا با جمعی از دوستان و علاقه مند با خود رای دهند، او وارد مجلس خبرگان خواهد شد.

* روحانی نمی‌تواند انتخابات را متحول کند

علی صوفی افزود: آقای روحانی تلاش دارد که در این انتخابات رای بیاورد و ظاهرا به صورت برنامه ریزی شده هم به نامزدی در انتخابات خبرگان رهبری ورود کرده اند با این وجود حتی با حضور آقای روحانی هم شاهد تحول در نگاه مردم به انتخابات خبرگان نخواهیم بود.

 

* مردم به روحانی رای نمی‌دهند

 علی صوفی درانتها تاکید کرد: ظاهرا نوعی فضاسازی شده است که مردم حساس شده تا به روحانی رای دهند این درحالی است که اگر روحانی تایید هم شود مردم به  او رای نخواهند دارد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار