| کد مطلب: ۱۰۸۸۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد

عصبانیت جوان از احتمال تایید صلاحیت روحانی

روزنامه جوان نوشت: روحانی کاندیدای انتخابات خبرگان رهبری است و این ذهنیت را دارد که در مجلس آتی بسیار محتمل است خبرگان مجبور به گرفتن آن تصمیم سخت و مهم شود. این ذهنیت را پنهان هم نکرده و بیان نمود. البته نگفت چطور چنین چیزی را پیش‌بینی کرده، اما پیش بینی نکرده که شاید خودش هم در آن هنگامه تصمیم سخت و مهم نباشد!

عصبانیت جوان از احتمال تایید صلاحیت روحانی

روزنامه جوان به توئیت محمد مهاجری درباره تلاش ابراهیم رئیسی برای ردصلاحیت حسن روحانی پاسخ داد و نوشت: توییت مهاجری همه‌اش ایراد است، اما اصل ماجرا در همین مورد چهارم، یعنی پررنگ کردن و مهم و خطرناک نشان دادن حسن روحانی است. روحانی کاندیدای انتخابات خبرگان رهبری است و این ذهنیت را دارد که در مجلس آتی بسیار محتمل است خبرگان مجبور به گرفتن آن تصمیم سخت و مهم شود. این ذهنیت را پنهان هم نکرده و بیان نمود. البته نگفت چطور چنین چیزی را پیش‌بینی کرده، اما پیش بینی نکرده که شاید خودش هم در آن هنگامه تصمیم سخت و مهم نباشد!

این روزنامه افزوده است: گذشته از آن، اطرافیان او تلاش می‌کنند او را در جایگاهی بالاتر از ریاست جمهوری تصور کنند و چنین شأنیتی کذایی برای او قائل شوند و ردصلاحیت احتمالی او این شأنیت‌سازی و رؤیاپردازی را به طور کامل تخریب می‌کند؛ لذا می‌خواهند ضمن القای وجود دوقطبی رئیسی- روحانی در خبرگان و در هنگامه آن تصمیم مهم، بگویند روحانی اگر رد صلاحیت شد، کار رقیب او بوده است!

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار