| کد مطلب: ۱۰۸۹۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد

چند ساعت دیگر سامانه بارشی وارد کشور می‌شود!

سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

چند ساعت دیگر سامانه بارشی وارد کشور می‌شود!

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (سه‌شنبه) در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم خواهد بود و اواخر وقت با ورود سامانه بارشی در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان بارش باران و برف و وزش باد رخ می‌دهد.

چهارشنبه ـ با تقویت سامانه بارشی ـ در شمال غرب، غرب، سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و پنجشنبه ـ علاوه بر مناطق ذکر شده ـ در سواحل شرقی دریای خزر، خراسان شمالی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور بارش باران و برف، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

جمعه در نواحی جنوب غرب، غرب، بخش‌هایی از شمال غرب، ارتفاعات و دامنه جنوبی البرز مرکزی و دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی و شنبه در شمال غرب و غرب کشور بارش و وزش باد شدید موقت ادامه خواهد داشت.

امروز در نواحی شمال شرق، مناطق واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال غرب، چهارشنبه و پنجشنبه ـ علاوه بر این نواحی ـ در بخش‌هایی از غرب، شرق و جنوب شرق در بعضی ساعات افزایش سرعت باد و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد. این شرایط جمعه در غالب مناطق کشور انتظار می‌رود.

امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل افزایش محسوس دما و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در این نواحی کاهش محسوس رخ خواهد داد.

چهارشنبه و پنجشنبه دریای خزر و پنجشنبه شمال خلیج فارس مواج است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار